Beschik jij over (financieel) administratieve werkervaring en werk je graag met cijfers? Deze klant, marktleider in gespecialiseerde reinigings- en onderhoudsproducten, zoekt een enthousiaste ervaren Medewerker Financiële Administratie om hun financiële team te versterken.
Jouw rol:
In de rol van (Sr.) Crediteurenadministrateur speel je een cruciale rol in het soepel laten verlopen van de crediteurenadministratie. Als zodanig ben jij verantwoordelijk voor tijdige en juiste registratie en betaling van hun facturen. Je neemt proactief deel aan het bedenken en implementeren van procesverbeteringen.
Je werkt nauw samen met andere afdelingen om ervoor te zorgen dat de financiële processen soepel verlopen en voldoen aan de geldende regelgeving. Dit doe je uiteraard niet alleen, het Finance team bestaat uit 9 collega’s die samen verantwoordelijk zijn voor het verwerken en controleren van de financiële administratie voor Nederland en hun dochterbedrijven in het buitenland.
Wat ga je doen?
- Inboeken van binnenkomende facturen;
- Verantwoording en bijhouden openstaande posten.
- Zorgen voor tijdige betaling van de openstaande facturen;
- Verantwoording van diverse AP gerelateerde balansrekeningen.
- Beheren van het crediteuren stambestand;
- Onderhouden van contacten met leveranciers inzake facturen;
- Optimaliseren/automatiseren van processen.
Wat biedt opdrachtgever?
Wanneer je enthousiast bent geraakt over de uitdaging die deze functie te bieden heeft, vertellen ze natuurlijk ook graag wat je verder van hen kan verwachten. Onder andere:
- Marktconform salaris;
- Een bonusregeling;
- Volledige vergoeding voor het gebruik van openbaar vervoer;
- 25 vakantiedagen op fulltime basis;
- Een aantrekkelijke pensioenregeling;
- Laptop;
- Betaald ouderschapsverlof dat zij aanvullen tot 100%.
Functie eisen
Zij willen hun nieuwe collega’s graag beter leren kennen in twee gesprekken, maar voordat ze op de koffie gaan, willen ze graag bepaalde dingen zien op het gebied van ervaring en vaardigheden:
- Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding richting Finance, Accounting of (Bedrijfs)administratie;
- Een aantal jaren ervaring in een soortgelijke functie;
- Je denkt proactief mee met je collega’s en je denkt in oplossingen in plaats van in problemen;
- Je gaat nauwkeurig te werk en werkt graag met cijfers;
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
Over opdrachtgever
Een nare koffievlek op de bank, insecten in de schuur of vuurrode nagellak op de badkamertegels: met ruim driehonderd reinigings- en onderhoudsproducten voor in en om het huis heeft deze klant een oplossing voor ieder probleem. Sinds 2017 is het bedrijf onderdeel van het portfolio van Cobepa, een Belgische investeerder die zich richt op het realiseren van duurzame groei. Het bedrijf heeft zo’n 175 medewerkers in dienst en verkoopt zijn producten in meer dan 45 landen, waaronder Italië, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Polen, Duitsland en België. Zij groeien bijna ieder jaar met meer dan tien procent en is de marktleider in de Benelux.
De komende jaren willen zij hun succes verder uitbouwen, zowel nationaal als internationaal. Daarvoor zet men in op het ontwikkelen van nieuwe producten en het uitbreiden van de distributie. Zo wil deze klant ervoor zorgen dat steeds meer mensen voor hun schoonmaakklussen vertrouwen op hun producten en daarmee uitgroeien tot een leidende Europese speler.
Iets voor jou of iemand in je netwerk?
Voldoe je aan het profiel voor deze ervaren Crediteurenadministratieve functie? Stuur dan per omgaande je actuele CV én persoonlijke motivatie naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl
Voor meer informatie bel je naar Dirk Rozemeyer op 06-52636489.