HR Adviseur, Amsterdam, 36-40 uur p/w en hybride

Bij deze opdrachtgever zorgen ze dat hun patiënten goed én snel worden geholpen door korte wachttijden en deskundige zorgverleners. Hun zorgverleners zijn toegewijd en bieden zorg met persoonlijke aandacht. Zij zijn een Great Place to Work en als HR Adviseur lever jij een belangrijke bijdrage aan het creëren van een aangename werkomgeving waarin hun medewerkers zich gewaardeerd voelen. Ze zijn landelijk actief en beschikken over 14 locaties. Je werkt vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam, vanuit huis en af en toe op hun locaties.

 

Wat ga je doen?

Als HR Adviseur ben jij breed inzetbaar en adviseer je leidinggevenden op het gebied van in-, door- en uitstroom. Denk aan, duurzame inzetbaarheid, gezondheid & verzuim, beloning, functioneren, arbeidsrechtelijke vragen, teamdynamiek op locaties en individuele loopbaanvraagstukken van medewerkers. Jouw top-5 werkzaamheden zien er als volgt uit:

  • leidinggevenden gevraagd en ongevraagd adviseren over brede HR-thema’s onderbouwd met de juiste kennis en (intern) beleid.
  • centraal aanspreekpunt en vraagbaak zijn voor de medewerkers waarbij je zorgt voor heldere communicatie en ondersteuning bij HR-gerelateerde vragen.
  • actief het HR-beleid uitdragen richting het management, waarbij je zorgt voor een heldere implementatie en bewustwording binnen de locaties.
  • je kunt deelnemer zijn binnen een specifiek project waar jouw expertise wordt gevraagd op een bepaald HR-thema.
  • je stelt (complexe) correspondentie op, houdt personeelsdossiers up-to-date en hebt een signaalfunctie voor wat betreft relevante personeelsinformatie zoals verzuimcijfers.

 

Waarom werken bij deze opdrachtgever?

Een fijne werksfeer > Bij hen word je gewaardeerd en gezien als een volwaardig teamlid. Er hangt een open sfeer en ze helpen elkaar graag. Je kunt altijd bij een collega langslopen om te overleggen. We behandelen elkaar als gelijken en kijken niet op of neer, maar naar elkaar. Je bent vrij om je visie te delen en er wordt naar jouw mening geluisterd.

Doorgroeimogelijkheden > In hun organisatie zijn er volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Je kunt je wensen open bespreken met je manager. Zo hebben we onze eigen Academy en kijken we samen naar jouw ontwikkelplan.

Zorgzame arbeidsvoorwaarden > Je verdient bij ons een goed salaris volgens CAO ZKN. Daarnaast hebben we zorgzame secundaire arbeidsvoorwaarden. Je krijgt eindejaarsuitkering, belastingvoordelen, exclusieve personeelskorting en nog veel meer.

Hybride werken > Voor veel van onze staffuncties is het mogelijk om hybride te werken. In overleg met je leidinggevende, werk je een deel van de week op kantoor en de rest vanuit huis. Je bent flexibel en deelt je eigen agenda in. Dit geeft ruimte en vrijheid.

 

Wat vragen zij van jou?

Jij bent klantgericht, dienstverlenend en gaat voor de beste kwaliteit van advisering. Dankzij eerdere ervaring kun je professioneel adviseren en ben je gedreven om mensen in beweging te krijgen. Ook ben je goed in communiceren en we waarderen een collega met een vleugje humor. Daarnaast heb jij:

  • een afgeronde HBO-opleiding in de richting HRM.
  • minimaal 3 jaar ervaring als HR-professional is een brede adviseursrol.
  • coaching skills en een positieve houding waarmee je mensen in beweging krijgt.
  • bij voorkeur ervaring met AFAS.
  • ruimte om 36-40 uur per week te werken (4×9 uur p/w is mogelijk).
  • elke maandag is aanwezigheid op het hoofdkantoor in Amsterdam gewenst i.v.m. HR teamoverleg; daarnaast dien je 1 dag per week aanwezig te zijn op een van de locaties die onder je aandachtsgebied vallen (te weten: Voorschoten, Den Haag, Breda, Dokkum en Groningen), als vanzelfsprekend dienen alle locaties van eenzelfde HR advies diensten door jou te worden voorzien; daarbij geldt dat reistijd naar deze locaties in het land onder werktijd valt.
  • gezien de gewenste aandacht en reistijd naar de verschillende locaties in het land, is het hebben van een rijbewijs en eigen vervoer erg gewenst.

Zoals hierboven ook aangegeven, op maandag zijn we als HR-team op kantoor in Amsterdam aanwezig. De overige dagen kun je zelf inrichten waarbij je de locaties online adviseert en ook af en toe op locatie werkt. Bij deze opdrachtgever leveren ze kwalitatieve zorg met aandacht voor de patiënt. Om dit te blijven waarborgen doen ze bij nieuwe medewerkers een referentiecheck bij voorgaande werkgevers en vragen ze om een recente positieve Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).

 

Wat biedt deze opdrachtgever jou?

Werken bij hen betekent dat je werkt bij een Great Place to Work. Net als in 2024 mogen zij in 2025 deze titel weer dragen. En daar zijn ze natuurlijk trots op. Wat houdt werken bij hun organisatie in?

  • je krijgt ruimte voor eigen initiatief en ideeën en de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen binnen jouw vakgebied.
  • je ontvangt een salaris van minimaal € 3.754,- (medior) en maximaal € 6.389,- (senior) op basis van een 40-urige werkweek. Het uiteindelijke salaris wordt bepaald door opgedane aantoonbare relevante allround HR advies kennis en werkervaring.
  • zij gaan voor duurzame arbeidsrelaties en daarom ontvang je een arbeidsovereenkomst voor 36-40 uur per week voor de duur van één jaar met de intentie tot een vast contract bij een wederzijdse match.
  • zij hebben goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een eindejaarsuitkering (8,33%), goede pensioenregeling, 160 vakantie-uren per jaar en 72 PLB-uren (persoonlijk levensfasebudget) per jaar bij een fulltime dienstverband.
  • natuurlijk hebben ze ook een gunstige reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer bij een enkele reisafstand van maximaal 50 kilometer of volledige vergoeding van je reiskosten als je met het openbaar vervoer komt.
  • je komt terecht in een positieve en stimulerende werkomgeving waar je kunt rekenen op je collega’s.

 

Over opdrachtgever

Zij is een landelijke zorgorganisatie met 14 klinieken door heel het land. Met meer dan 800 zorgprofessionals zetten zich dagelijks in voor hun patiënten. Ze bieden focuszorg op het gebied van maag- en darmonderzoeken, huid & allergie, pijnzorg en radiologie. Door hun korte wachttijden kunnen ze patiënten snel helpen. En dat doen hun medewerkers met échte aandacht, want bij hen maken ze daar tijd voor. Zij staan voor: Goede zorg, nu!

Zo hebben ze ook oprechte aandacht voor hun collega’s. Sinds 2019 mag zij zich officieel een Great Place to Work noemen. Ieder jaar doen ze nog beter hun best om een goede/betere werkgever te zijn voor hun medewerkers.

 

Iets voor jou?

Voldoe je aan het profiel voor deze HR Adviseur functie en ben je voor 36-40 uur p/w beschikbaar en houd je ervan om regelmatig op pad te zijn door het land? Stuur dan per omgaande je actuele CV mét persoonlijke onderbouwing naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl

Voor meer informatie bel je naar Dirk Rozemeyer op 06-52636489.