Door de energietransitie komt er meer werk dan ooit op deze opdrachtgever in Rotterdam af. De uitdaging is groot. De afdeling Business Support Services (BSS) ontzorgt de organisatie, zodat zij zich kan focussen op kerntaken. BSS heeft alle administratieve werkzaamheden slim gebundeld. Op die manier werken ze efficiënt, tegen lagere kosten en met een hoge kwaliteit van dienstverlening.
Onderdeel van die dienstverlening is ook de ondersteuning en ontzorging van hun management- en directielaag. Een management ondersteuningsteam van 28 dames, werkzaam vanaf de diverse opdrachtgever locaties, verzorgt dat.
Hoe ziet jouw dag als Management Assistent eruit?
Je start je dag met een kop koffie (gemaakt door hun barista’s in de koffiebar, of gewoon uit de koffieautomaat. Jij gaat werken voor één van de Directeuren en werkt voornamelijk op hun kantoor in Rotterdam (Blaak).
Je dagen zijn heel divers. Vandaag start je de dag met een kort overleg, zodat jullie samen even de agenda voor de komende periode kunnen doornemen, wat komt er op de internet content pagina. Als dat geregeld is, ga je aan de slag met het vastleggen van een aantal afspraken waar meerdere externe partijen bij betrokken zijn. Dat wordt wel een beetje een puzzel, maar daar draai jij je hand niet voor om.
Na de lunch ga je alvast een aantal vergaderzalen reserveren voor onder andere de kwartaalsessie plus je nodigt interne en externe sprekers uit en zorgt voor de lunch. Die dag help je ook met het organiseren van de MT en vergeet je niet de bijeenkomst voor de strategische coalitie te organiseren. Ten slotte zorg je dat ook alle logistiek daar omheen piekfijn in orde is.
Daarna zit de dag erop. Morgenochtend werk je vanaf huis, zodat je wat administratie kan wegwerken. In de middag heb je een kwartaalbijeenkomst met alle BSS-collega’s. Kortom, je dagen zijn goed gevuld en op momenten ook een beetje chaotisch, maar neem van hen aan: je haalt er veel energie en plezier uit!
Jouw sterke punten. Worden zij blij van.
Jouw belangrijkste opdracht: zorgen dat alle ondersteunende zaken proactief geregeld en gecoördineerd worden. Van agenda- en mailbox management tot het uitschrijven van communicatie-werkprocessen en alles daar tussen in. Jij begrijpt als geen ander op welke manier je iemand kunt ontzorgen, zodat hij of zij zich kan concentreren op de core business. Je toont daadkracht en bent altijd bezig om te bekijken op welke manier je werk efficiënter kan. Daarbij pak je een leidende rol in de adoptie van nieuwe technieken die je in je werk kunnen ondersteunen.
Wat jou verder hun nieuwe collega maakt?
- Je hebt HBO werk- en denkniveau.
- De programma’s van Microsoft Office beheers jij heel goed.
- 3 jaar recente en aantoonbare werkervaring in een management- of officesupportfunctie.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal.
- Je bent een kei in samenwerken, je hebt lef en gevoel voor humor.
Waar kom je terecht?
Als Managementassistente ben je onderdeel van het Management Ondersteuning (MO)-team. Binnen BSS een hecht team dat in samenwerking bekend staat als betrouwbaar, transparant en flexibel. Een team waarbij iedereen bereid is elkaar te helpen. Je werkt voor één of meerdere leidinggevenden met wie je regelmatig contact hebt over jouw dienstverlening aan hun. Daarnaast heb je regelmatig contact met je MO-collega’s en de MO-Teamleider om je voortgang te bespreken maar ook om gewoon even bij te praten over wat je bezig houdt. Hun cultuur is no-nonsense en direct. Als je ook nog wat zelfspot hebt, ga je hier een toptijd tegemoet.
Bij hen werken ze volgens hun @Work concept. Je werkt ongeveer de helft van de tijd bij hen op kantoor in Delft of Rotterdam-Blaak. De andere helft van de tijd werk je vanuit thuis. Wel zo flexibel. Natuurlijk zorgen zij voor de juiste voorzieningen voor je thuiswerkplek.
Iets voor jou?
Ben jij toe aan deze fulltime management ondersteunende functie waarbij je vanaf 1 maart 2025 voor ongeveer een jaar als Management Assistent onder de pannen bent bij duurzame netbeheerder in Rotterdam, laat dan vóór 5 februari 2025 van je horen middels je actuele profiel en onderbouwing op dirk.rozemeyer@servicingyou.nl Voor vragen bel je naar Dirk Rozemeyer op 06-52636489.