Interim Sr. HR Officer, Utrecht, 24-36 uur p/w

Met jouw overtuiging dat elke medewerker recht heeft op een goed lopende HR- en salarisadministratie, waarbij zij zich volledig kunnen concentreren op het leveren van hoogwaardige zorg voor onze ouderen, ben je precies wie wij zoeken. Bij deze opdrachtgever stap je binnen in een warme, kleinschalige organisatie, midden in de dynamische wereld van de zorg. De medewerkers zijn essentieel voor de organisatie. Naast het welzijn van de ouderen, een gezonde bedrijfsvoering, staat ook het werkplezier van de eigen medewerkers hoog op de agenda.

Ben jij bereid om samen met hen te gaan bouwen en grote stappen te gaan zetten? Dan maken zij graag kennis met je!

 

Wat ga je doen?

Als Senior HR- Officer bij deze opdrachtgever ben je de spil binnen het HR-supportteam, waarbij je verantwoordelijk bent voor de verbinding tussen de HR-administratie, de salarisadministratie en de HR Business partners. Hierbij fungeer je als eerste aanspreekpunt voor het team en zorg je ervoor dat alle administratieve processen soepel en correct verlopen, tevens controleer je naleving van de standaard CAO afspraken rondom in, door en uitstroom.

Je werkt nauw samen met de Manager Bedrijfsvoering en HR Business Partners en draagt nadrukkelijk bij aan het creëren van werkplezier voor alle medewerkers. Je blinkt uit in samenwerken, toont eigenaarschap en hebt een ondernemende geest. Bovendien ben je in staat om procesmatig te denken en voortdurend te streven naar verbetering, met een scherp oog voor optimalisatie. Kennis van AFAS is een grote pré.

  • HR-administratie: Je beheert, coördineert en optimaliseert alle HR-administratieve processen, beantwoordt vragen van medewerkers en stakeholders, en bent verantwoordelijk voor de administratieve processen rondom in-, door- en uitstroom.
  • Payrollverbinding: Je waarborgt een goede samenwerking tussen de HR-administratie en de salarisadministratie, waarbij je ervoor zorgt dat alle gegevens nauwkeurig worden overgedragen en verwerkt, zodat iedereen optimaal zijn werk kan doen.
  • Procesverbetering: Met een scherp oog voor procesverbetering implementeer je oplossingen om de efficiëntie te vergroten en fouten te minimaliseren.
  • Projecten: Je neemt deel aan diverse projecten vanuit de backoffice, zoals projecten op het gebied van AFAS, ONS (Nedap), informatievoorziening, het on-boarden van nieuwe medewerkers, enzovoort.
  • Samenwerking: Je werkt nauw samen met verschillende stakeholders binnen de backoffice en de HR Business Partners om HR-processen te stroomlijnen en te optimaliseren.

 

Wie ben jij?

  • Ervaring: Je hebt minimaal 2 jaar ervaring binnen een coördinerende/senior HR support rol.
  • Opleiding: Je beschikt over een relevant diploma in de richting van HRM.
  • Kennis: Je hebt ruime kennis van geautomatiseerde systemen, relevante wet- en regelgeving en bent op de hoogte van recente ontwikkelingen op het gebied van HR. Kennis van AFAS is gewenst/belangrijk in deze functie. 
  • Vaardigheden: Sterke communicatieve en probleemoplossende vaardigheden zijn essentieel voor deze functie.
  • Competenties: Je bent een verbinder die zelfstandig kan werken, met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid en eigenaarschap.
  • Beschikbaarheid: Je bent (per direct dan wel op korte termijn) beschikbaar voor 24 tot 36 uur per week.

 

Over opdrachtgever

Vaak zit het geluk voor hun bewoners en cliënten in kleine dingen. Hun betrokken medewerkers en vrijwilligers maken van iedere dag een mooie dag. Dat doen zij met veel energie: voor hun cliënten én voor hen zelf. Elke dag staan ze voor elkaar klaar. Jij krijgt daarbij de mogelijkheid om je werk zelfstandig in te vullen, want je kijkt samen met de ouderen hoe zij hun zorg willen invullen. Ook geven ze je alle ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is anders, daarom kijken ze samen wat jij zou willen leren en wat daarvoor nodig is.
Deze opdrachtgever heeft 4 verschillende locaties:

  • Ewoud is gelegen in het groen, vlakbij het historisch centrum. De ervaring met de ouderenzorg gaat hier al eeuwenlang terug. Ewoud heeft 78 appartementen voor cliënten verzorgd wonen en ouderen met dementie, daarnaast zijn er 166 servicewoningen.
  • Lieven de Key is gelegen in de wijk Zuilen. Op deze locatie wonen 52 ouderen met dementie. Er zijn in totaal 6 huiskamers waarvan een gedeelte gelaagd wonen is. In de mooie binnentuin kunnen bewoners zelfstandig in en uit lopen. Lieven de Key is zich verder aan het ontwikkelen tot een expertisecentrum psychogeriatrie met aandacht voor zinvolle inzet van zorgtechnologie.
  • Zuylenstede is in de wijk Overvecht, grenzend aan de Vecht. Er wonen 250 mensen in een appartement of servicewoning van Zuylenstede. Wonen in Zuylenstede betekent kiezen voor een veilige leefomgeving. In de zorgappartementen of huurappartementen leiden de bewoners een zo zelfstandig mogelijk leven.
  • Transwijk is gehuisvest in een gezellige Utrechtse wijk. Het ligt aan een prachtig park, gesitueerd in woongebouw Parc Transwijk. Er zijn 75 zorgappartementen waar cliënten zo veel mogelijk zelfstandig wonen en er zijn een aantal woongroepen voor ouderen met een psychiatrische aandoening.

 

Iets voor jou?

Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke functie/interim opdracht van Sr. HR Officer dan vragen wij je te reageren door toezending van je CV én persoonlijke onderbouwing naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl Voor vragen bel je naar Dirk Rozemeyer op 06-52636489.

Als onderdeel van deze selectieprocedure zal door opdrachtgever aan jou om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) worden gevraagd.