Inside Sales Manager/Teamlead Binnendienst, Oss/Waalwijk, 36-40 uur p/w

Ben je op zoek naar een uitdaging waarbij je werkt aan én de mogelijkheid hebt om je grenzen te verleggen en te groeien? Ben je een inspirerende Teamleider die anderen weet te motiveren en te activeren? Dan is dit dé ideale baan voor jou!

 

Wat ga je doen?

Als Inside Sales Manager werk je nauw samen met de Business Line Manager Industrial Applications (IA) en geef je leiding aan het Inside Sales team op onze locaties in Oss en Waalwijk. Jij bent de drijvende kracht achter het opzetten en uitvoeren van een strategisch doordacht relatiebeheerplan. Door jouw grondige kennis van hun klanten weet je precies wat ze nodig hebben vóórdat ze het zelf beseffen. Met jouw expertise bied je haalbare oplossingen en ben je verantwoordelijk voor het volledige order-to-cash proces. Geen lead ontglipt aan jouw aandacht en je grijpt elke kans aan om de klant te laten floreren. Dit alles natuurlijk in samenwerking met een fantastisch team!

Jouw cruciale rol omvat het stimuleren en enthousiasmeren van je team om ondernemend te zijn, zich écht in te zetten voor de klant en voortdurend te streven naar groei en innovatie. Bij deze organisatie geloven ze in coachend leiderschap, waarbij je niet alleen technische vaardigheden ontwikkelt,

maar ook adaptief bent in een snelgroeiende organisatie en anderen inspireert in verkoopvaardigheden. Je team blijft altijd up-to-date met de laatste ontwikkelingen in de branche en beheert moeiteloos gegevens in hun CRM-systeem wat zorgt voor vlotte communicatie en gestroomlijnde operaties. Je geneert leads en volgt deze samen met je team op, waarbij je luistert naar de behoeften áchter de behoeften van nieuwe klanten en de warme relaties met bestaande klanten koestert. Jullie acties ondersteunen de Key Account plannen, waarbij het doel van het team altijd gericht is op een groeiende organisatie!

 

Wie ben jij?

Jij bent iemand die zich snel aanpast aan nieuwe situaties en altijd met oplossingen komt. Verantwoordelijkheid schrikt jou niet af; sterker nog, je neemt graag de leiding en coördineert moeiteloos jouw eigen werk en dat van anderen. Daarnaast ben je niet bang om op het juiste moment zowel gevraagd als ongevraagd advies te geven, gericht op zowel persoonlijke als professionele ontwikkeling.

Om deze functie goed te kunnen vervullen, beschik je minimaal over:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring in vergelijkbare functies; 3-6 jaar; waarvan minimaal 2 jaar met aantoonbaar leidinggevende ervaring
  • Kennis en ervaring met CRM-systemen;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse & Engelse taal.

 

Wat biedt deze klant?

  • Een uitdagende positie, met de intentie van een langdurige samenwerking;
  • Een uitstekend salaris, bepaald op basis van je ervaring en vaardigheden; de salarisindicatie voor deze – idealiter fulltime – functie bedraagt ca. € 50k op jaarbasis; daarnaast kiest deze klant ervoor om met een jaarcontract te starten met daarbij de intentie om dit contract na 1 jaar om te zetten naar een onbepaalde tijd contract indien het van beide kanten goed bevalt. Tot slot geldt, dat kandidaten uit de omgeving van ‘s-Hertogenbosch en omgeving de voorkeur genieten, vanwege de strategische ligging tussen beide organisaties die gevestigd zijn in Oss en Waalwijk.
  • 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen voor een 40-urige werkweek;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Een aantrekkelijke bonusregeling, gebaseerd op zowel individuele als organisatie prestaties;
  • De mogelijkheid tot het volgen van product- en verkoop trainingen, zodat jij je als (sales)professional kan (door)ontwikkelen;
  • Een platte organisatie met informele werksfeer en regelmatig personeelsuitjes;
  • Een snelgroeiende wereldwijde organisatie met Nederlandse wortels met een informele, down-to-earth werksfeer en dynamische omgeving met kansen om een toekomstige carrière op te bouwen.

 

Over deze klant(en)

Een van de organisaties in Oss maakt sinds januari 2023 deel uit van de andere organisatie in Waalwijk. Beide bedrijven zijn gespecialiseerd in de ontwikkeling en productie van connectieoplossingen voor de zakelijke (B2B) markt. De organisatie in Oss mag zich rekenen tot één van de meest toonaangevende kabelleveranciers van Nederland. Je komt hen tegen in diverse sectoren, zoals agri, HVAC, medical en semicon. Geen vraag is voor hen te moeilijk: speciale kabels, klant specifieke (aangespoten) connectoren, assemblages en kabelbomen behoren allemaal tot het portfolio en de mogelijkheden van deze organisatie. Hun klant specifieke oplossingen worden gebruikt bij zowel OEM alsmede bij ODM-klanten.

De afgelopen jaren is deze organisatie in omvang verdrievoudigd, een mooie groei waar ze trots op zijn en die ze willen voortzetten. Ze verwelkomen nieuwe collega’s en werken eraan om slimmer en efficiënter samen te werken, zowel intern als met hun klanten.

Ze zijn actief in meer dan 40 landen en bouwen momenteel samen met meer dan 700 gemotiveerde medewerkers in Nederland, Duitsland, Roemenië en Hongkong aan een gezonde en mooie toekomst van hun organisatie. Bouw jij met hen mee?

 

Iets voor jou?

Voldoe je aan het profiel en wil je graag deze commerciële binnendienst functie vervullen bij onze opdrachtgever in Oss (4 dagen p/w) en Waalwijk (1 dag p/w)? Stuur dan per omgaande je actuele CV en onderbouwing naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl

Voor vragen of meer informatie bel je naar Dirk Rozemeyer op 06-52636489.