Directie Assistent/Organisatietalent, Amsterdam, 32-40 uur p/w

Ben jij een organisatietalent die energie krijgt van schakelen, regelen en zorgen dat alles soepel verloopt? Werk je graag in een dynamische omgeving en ga je zorgvuldig om met vertrouwelijke en complexe documenten? Dan is deze opdrachtgever in Amsterdam Zuidoost op zoek naar jou! Als Directie Assistent ondersteun je ons directieteam (32-40 uur p/w) op professionele en toekomstgerichte wijze.

 

Wat ga je doen?

Deze opdrachtgever is een groeiende organisatie met zestien vestigingen door heel Nederland. Zij bieden toegankelijke en hoogwaardige zorg, waarbij de patiënt altijd centraal staat. De directie bestaat uit betrokken professionals die samen de koers van deze organisatie bepalen. Als Directie Assistent werk je nauw met hen samen. Je ondersteunt twee of meerdere directieleden op een proactieve en professionele manier en bent voor hen een betrouwbare steun én slimme meedenker.

Binnen het team werk je nauw samen met een ervaren collega die de organisatie van binnenuit kent en jou daarin wegwijs maakt. Samen zorgen jullie ervoor dat de dagelijkse ondersteuning soepel verloopt, met aandacht voor details en ruimte voor vernieuwende ideeën over de ondersteuning. Je dagelijkse werkzaamheden in een notendorp:  

  • je beheert complexe agenda’s en stelt hierbij de juiste prioriteiten;  
  • je organiseert interne en externe bijeenkomsten;
  • je ondersteunt de directie bij dagelijkse werkzaamheden waaronder het opstellen, documenteren en verzenden van correspondentie, e-mails en (complexe juridische) documenten;
  • je regelt (internationale) reizen tot in de puntjes;
  • je ondersteunt bij het organiseren van evenementen;
  • je bent hét aanspreekpunt binnen de organisatie voor managers en collega’s en buiten de organisatie voor externe contacten.

Je hebt oog voor hoe dingen beter kunnen en signaleert kansen voor procesverbeteringen. Je weet hoe je AI slim kunt inzetten om je werk te versnellen.   

 

Wat breng je mee?

Je bent een prettige sparringpartner voor collega’s en speelt gemakkelijk in op verschillende werkstijlen van de directieleden. Je voelt je betrokken bij je werk en hebt oog voor mensen én details.

Verder beschik je over:

  • HBO-werk- en denkniveau, aangevuld met een afgeronde secretariële opleiding of gelijkwaardige kennis en vaardigheden opgedaan door praktijkervaring;
  • minimaal 2 jaar ervaring met het ondersteunen van een meervoudige directie in een organisatie met > 250 medewerkers;
  • een vlotte stijl van communiceren en uiteraard een vloeiende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk;
  • een goede beheersing van MS Office (waaronder Outlook, Word, PowerPoint en Excel) en je leert nieuwe digitale systemen snel aan;
  • interesse en al enige ervaring in het gebruik van AI voor je werkzaamheden;
  • ervaring in het zorgvuldig beheren en verwerken van belangrijke (juridische) documenten en schakelt daarbij professioneel met externe partijen;
  • de volgende competenties zijn op jouw van toepassing: discreet, meedenkend, in staat om prioriteiten te stellen en het overzicht te bewaren, flexibel en natuurlijk een positieve instelling.

Bij deze opdrachtgever leveren ze kwalitatieve zorg met aandacht voor de patiënt. Om dit te blijven waarborgen doen ze bij nieuwe medewerkers een referentiecheck bij voorgaande werkgevers en vragen ze om een recente positieve Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).

 

Wat kan je van deze opdrachtgever verwachten?

Werken bij hen betekent dat je werkt bij een Great Place to Work. Net als in 2024 mogen zij in 2025 deze naam weer dragen. En daar zijn ze natuurlijk trots op. Wat bieden ze jou als Great Place to Work-organisatie:  

  • een bruto maandsalaris van minimaal € 3.157,- en maximaal € 4.631,- (cao ZKN schaal 45) op basis van een 40-urige werkweek (inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring);  
  • een arbeidsovereenkomst voor 32-40 uur per week voor de duur van één jaar met uitzicht op een vast contract;
  • een eindejaarsuitkering van 8,33% over het jaarsalaris én 8,33% vakantiegeld;
  • een goede pensioenregeling via ASR;
  • een gunstige reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer bij een enkele reisafstand van maximaal 50 kilometer of volledige vergoeding van je reiskosten als je met het openbaar vervoer komt;
  • ruimte voor eigen initiatief en ideeën en de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen binnen jouw vakgebied;
  • volop gelegenheid tot extra(bij)scholing, verdieping en verbreding in jouw vakgebied via de hun eigen academy;
  • een positieve en stimulerende werkomgeving waar je kunt rekenen op je collega’s.

 

Iets voor jou of iemand in je netwerk?

Voldoe je aan het profiel en ben je woonachtig in de buurt van Amsterdam Z-O stuur dan per omgaande je actuele CV én persoonlijke onderbouwing naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl Voor meer informatie bel je naar Dirk Rozemeyer op 06-52636489.