Bij deze klant zitten ze midden in de energietransitie en wordt gewerkt aan de wereld van morgen. Er zijn kleinere uitdagingen. De krappe arbeidsmarkt vraagt om een andere aanpak om op te vallen tussen alle andere vacatures: creatief, onderscheidend, prikkelend. En laat dat als Recruitment Marketeer nou net jouw superkracht zijn. Genoeg te doen bij deze klant, doe je mee?
Wat ga je doen?
Vandaag werk je op kantoor in Rotterdam (Blaak). Na een heerlijke kop koffie/thee die je in gebarentaal bij onze ‘gebarista’ (slechthorende barista) hebt besteld, start je jouw dag met het wekelijkse overleg van het Recruitment Team. Handig, want zo weet je wat er speelt en krijg je inzicht in de wervingsbehoefte. De Recruiters kunnen jouw hulp gebruiken met doelgroepgerichte vacatureteksten. Je gaat voor ze aan de slag met templates en persona’s.
Na het overleg duik je in Google Analytics om te zien hoe het met je job marketing campagnes staat. Zo ben je straks goed voorbereid voor je afspraak met je externe partner met wie je de resultaten doorneemt. Ook wil je je plannen voor een nieuwe en creatieve doelgroep campagne voorleggen.
Tijd voor een pauze! Lunchen doe je in het bedrijfsrestaurant op de 18e verdieping, zo geniet je tijdens je eigen of verse lunch van een spectaculair uitzicht over heel Rotterdam. Of je loopt de stad in voor een wandeling. Na de lunch heb je een afspraak met Shannon, jouw recruitment marketing collega. Samen met haar bespreek je hoe je de Werken Bij social media (die jullie beheren) als platform gaat gebruiken voor verhalen van medewerkers, onderwerpen als diversiteit & inclusie en het versterken van het werkgeversmerk. Eind van de middag zitten jullie samen met Sanne, Employer Branding Specialist, om jullie social media successen en verbeteringen voor de Werken Bij-site te bespreken.
Je sluit de dag af met het doornemen van je agenda voor morgen. Dan maak je op locatie een nieuwe promovideo. Je sluit je laptop af en binnen enkele stappen sta je op station Blaak, zo ben je lekker snel weer thuis.
Jouw toegevoegde waarde in het kort
- creatieve job marketing en bedenker van aansprekende doelgroep campagnes,
- aantrekkelijke (visuele) content & blogs gerealiseerd,
- doelgroepgerichte vacatureteksten kunnen schrijven,
- en het optimaal benutten van de eigen klant social media kanalen.
Zo draag jij als Recruitment Marketeer bij aan kwalitatieve sollicitaties (en daar zijn onze Recruiters en Hiring Managers blij mee!).
Jouw sterke punten
Jouw motto: lef en durf. Jouw plannen (be)staan niet alleen op papier, jij zet ze ook om in actie. Met jouw energie en creativiteit neem je collega’s mee, enthousiasmeer en activeer je ze. Gebaande paden? Blijf jij niet persé op. Juist zo voeg jij echt waarde toe. En daar krijg jij energie van. Je werkt graag samen en collega’s ook met jou. Moeten er beslissingen genomen worden? Dan hak jij de knoop door. Wat jou verder hun nieuwe (ideale) Recruitment Marketeer maakt?
- Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau.
- Job marketing en doelgroep campagnes zet jij in een handomdraai op dankzij jouw (minimaal 3 jaar) relevante werkervaring in online/recruitment marketing.
- Social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, etc.) zijn jouw domein.
- Kennis van de arbeidsmarkt en doelgroep: jij weet wat er leeft om de doelgroep te bereiken.
- Meten is weten! Jij vindt je weg in Google Analytics en Google Tag Manager.
- Standaard teksten zijn voor jou een absolute no go, met jouw creatieve schrijfvaardigheden zorg jij voor aansprekende (vacature)teksten & blogs.
- The sky is the limit. Heb je ook CMS en/of SEO ervaring? Dan kun je jouw recruitment marketing magie ook inzetten op hun Werken Bij-site.
Goed om te weten: bij deze klant is er genoeg te doen. Daarom is deze rol voor minimaal 32 uur beschikbaar. Nog meer uit je rol halen? 40 uur werken is ook bespreekbaar.
Waar kom je terecht?
Meteen vanaf dag één maak je deel uit van het Recruitment Team. Een team van 25 collega’s (Recruiters en een Recruitment Marketeer) met een mix van verschillende expertises, leeftijden, achtergronden en persoonlijkheden. Maar wél met een gezamenlijke passie voor recruitment.
Heb je een sparringpartner nodig? Bij recruitment vind je ‘m. En er wordt genoeg gelachen, daar hoef je je niet druk om te maken. Het is een team waarop en waarmee je kunt bouwen. Het is een hechte club die barst van de energie en jou gelijk welkom laat voelen. Dus of je nu van borduren, sky diven, klussen, koken of Franstalige muziek houdt, je bent van harte welkom!
HR is hier nog volop in ontwikkeling. Er heerst een goede dynamiek met collega’s die samen een vernieuwingsslag willen maken. Dat kent natuurlijk zijn uitdagingen, maar het uitzicht is nog veel mooier. Want dankzij hun werk, is deze klant straks nog meer klaar voor alle grote veranderingen die (gaan) komen.
Wat kun je van opdrachtgever verwachten?
- Een tijdelijke baan op basis van payrolling constructie voor 1 jaar met optie tot verlenging.
- Een marktconform salaris (€ 3.700,- á € 5.200,- op basis van fulltime beschikbaarheid, een en ander afhankelijk van genoten opleidingen en relevante werkervaring).
- Een dynamische werkomgeving in hartje Rotterdam nabij de Oude Haven en de Markthal, gelegen nabij NS station Blaak.
- Deels remote werken.
Iets voor jou of iemand in je netwerk?
Voldoe je aan het profiel, ben je geinteresseerd in deze tijdelijke baan die alleen middels payrolling constructie mogelijk is en ben je per 1 juni 2023 voor 32-40 uur p/w beschikbaar? Stuur dan per omgaande, maar uiterlijk 28 mei aanstaande je actuele CV en persoonlijke motivatie naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl
Voor meer informatie bel je naar Dirk Rozemeyer op 06-52636489.