Project Management Officer (PMO), Woerden, 32-40 uur p/w

Je gaat bij deze opdrachtgever aan de slag in het PMO-team. Dit team van 5 medewerkers ondersteunt het gehele projectmanagement proces van implementatie en integratie van hun software producten bij klanten. Door de toenemende stroom van projecten vindt er een professionaliseringsslag plaats binnen het PMO.

Deze functie is tweeledig: enerzijds houd je je bezig met het faciliterende proces rondom projectintake- tot decharge en anderzijds begeleid je kleinere projecten. Je werkt actief samen met de Projectmanagers en Consultants om ervoor te zorgen dat alle projecten optimaal verlopen.

Door jouw sterke time- en resourcemanagement skills ben je in staat om te werken met strakke deadlines en zorg je voor een juiste balans van de inzet van de resources. Je vindt het leuk om de ontwikkeling en ambities daarin mee te nemen zodat hun collega’s op een dusdanige manier worden ingezet zodat zij hun talenten en competenties continu verder kunnen ontwikkelen. Daarnaast ben je hands-on, communicatief sterk en deins je niet terug voor complexe vraagstukken met verschillende belangen.

Wat je gaat doen

  • Je bent verantwoordelijk voor de projectadministratie en optimaliseert de facturabiliteit;
  • Je bewaakt de capaciteitsplanning, projectkalender en geeft advies wanneer iets gepland kan worden;
  • Je communiceert met de verschillende stakeholders over projectvoortgang en planning;
  • Je borgt de projectdocumentatie, -planning en -realisatie;
  • Je bent sparringpartner voor PMO collega’s, Project- en Delivery managers;
  • Je ondersteunt de verdere ontwikkeling en professionalisering van de PMO-afdeling.

 

Wie jij bent

  • Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding;
  • Minimaal 2 jaar ervaring met projectmanagement en projectondersteuning;
  • Je hebt ervaring met diverse projectmanagement- en delivery-methodieken, bijvoorbeeld; PRINCE2-, IPMA of PMI certificaat/Agile/Scrum;
  • Je hebt goede Excel, PowerPoint en Word vaardigheden;
  • Je hebt bij voorkeur kennis van PMO Tools zoals Jira of Monday.

Over opdrachtgever

Zij bouwen aan hun Digital Insurance Platform. Hun medewerkers zijn gedreven door passie en focus om het platform tot een succes te maken. Ze ontwikkelen nieuwe ideeën en vieren graag samen succes. Zij dagen elkaar uit, stimuleren eigen initiatief maar alleen met elkaar bereiken ze hun doel: ‘de beste worden in wat we doen’. Hard werken in een informele werksfeer vinden zij net zo belangrijk als met elkaar plezier maken.

Zij bieden jou

  • Een interessante en uitdagende fulltime positie van 40-uur (32-uur is bespreekbaar) in een innovatieve omgeving, waarin je sturend en bepalend kunt zijn met leuke ambitieuze collega’s;
  • Een mooi salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden afhankelijk van wat je aan ervaring en opleidingen meebrengt;
  • Een winstafhankelijke prestatiebeloning;
  • 25 vakantiedagen met de mogelijkheid om er 5 bij te kopen;
  • Thuiswerkvergoeding/remote werken vanuit huis en op kantoor;
  • Een bedrag van € 750,- om je werkplek thuis in te richten;
  • Je ontvangt een jaarcontract met aansluitend een vast contract;
  • Lekker sporten, deze opdrachtgever heeft een bedrijfsfitnessregeling;
  • Collectieve verzekeringen en pensioenregeling;
  • Voordelig (en lekker!) lunchen op kantoor en tijdens je pauze je collega’s uitdagen voor een potje pool of tafelvoetbal;
  • Een fun team die allerlei leuke activiteiten organiseert;
  • Groei- en ontwikkelingsmogelijkheden, middels opleiding, training en workshops met hun eigen Academy.

Interesse?

Ben je enthousiast na het lezen van dit profiel? Stuur dan je actuele CV én persoonlijke motivatie naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl of via onderstaand formulier. Voor vragen, bel je naar Dirk Rozemeyer op 06 – 52 63 64 89.