Manager Team & Organisational Development, Rotterdam/hybride, 40 uur p/w

Wil jij vanaf 11 juli tot in ieder geval het einde van dit jaar aan de slag als Manager Team & Organisational Development bij energieke organisatie in Rotterdam? Lees dan dit profiel en reageer vóór 28 juni!

 

Waar kom je terecht?

Een optimale people experience. Samen creëren we een excellente en klantgerichte dienstverlening.

De energietransitie komt met uitdagingen. Als opdrachtgever moeten we continu meebewegen met ontwikkelingen in de maatschappij, politiek en samenleving. Daar willen we de beste mensen voor binnenhalen én binnenhouden. HR gaat daarbij helpen. De ambitie: een optimale experience bij kandidaten, in- en externe medewerkers en leidinggevenden.

Waar data de route bepaalt van innovatieve experience journey’s. We werken daarbij niet uit het boekje. Want iets nieuws opzetten, betekent veel brainstormen, design thinking en journey mapping. In een sfeer van elkaar beter maken, challengen en coachen, zetten we samen een toekomstbestendig HR-fundament neer. 

 

Wat ga je doen?

Onderdeel van het HR Experience Center is HR Contact & Advies. Heeft iemand een vraag over HR producten, diensten, processen en systemen? Dan geven wij helder advies. Bijvoorbeeld over recruitment, casemanagement, verzuim en prestatiemanagement. We zorgen er voor dat onze HR informatie makkelijk vindbaar is en leidinggevenden en medewerkers intuïtieve selfservice processen ervaren. Lopen medewerkers of managers even vast, geen nood, dan helpen we ze verder. Kortom een afdeling met veel dynamiek waar we telefonisch, per mail of via social onze klanten snel op weg helpen. Daarnaast helpen onze adviseurs bij (verander)projecten in de business, zoals bijvoorbeeld reorganisaties.

 

Een manier van managen die draait om de belangrijke klik.

Goed contact en advies begint met een afdeling die staat als een huis. Als Manager HR Contact & Advies ben je eindverantwoordelijk voor het HR Service Model (click, call, face), waaronder de ontwikkeling, implementatie en het beheer. Je stelt de KPI’s vast en stuurt je team daarop aan. Met data vanuit tevredenheidsmetingen en feedback monitor je de kwaliteit van het advies, via intranet, telefonisch of face to face. Je zet je in voor een sfeer waarin medewerkers het beste uit zichzelf kunnen halen.

Je geeft heldere feedback en verdeelt het werk onder de juiste teams en zorgt ervoor dat de teams elkaar opzoeken en samen werken aan een optimale klantervaring. Voldoende financiële resources voor het opzetten van het Experience Center ligt ook in jouw handen. Ook bepaal je welke vaardigheden medewerkers nodig hebben en stelt daar ontwikkelplannen voor op. Uiteraard geef je daarbij zelf het beste voorbeeld.

 

Jouw sterke punten. Worden zij blij van.
Niks mooier dan complimenten krijgen over je medewerkers. Vooral als iedereen tevreden is over het klantcontact en advies. Je gaat voor een goede vibe en het beste resultaat, maar kijkt daarbij wel naar de menselijke maat. Tevreden medewerkers en tevreden klanten, dat is waar we het voor doen.

Je bent een manager die op een natuurlijke wijze motiveert en stimuleert. Je kijkt daarbij net zo kritische naar je eigen werk als naar dat van anderen. Is een interventie noodzakelijk, dan doe je dat met beleid.

Verantwoordelijkheid ga je niet uit de weg en vanuit die optiek vind je het mooi om vanaf het fundament te bouwen aan een stevige unit. De laatste ontwikkelingen op HR-gebied? Je kan ze spellen. Verder verwachten we het volgende:

  • WO werk- en denkniveau;
  • 5 á 10 jaar werkervaring;
  • Opleidingsachtergrond richting bijvoorbeeld HRM of Bedrijfskunde.

 

Een goed team. Daar hoor je bij.

Het HR Experience Center is nog volop in ontwikkeling. Er heerst een goede dynamiek met collega’s die samen een vernieuwingsslag willen maken. Dat kent natuurlijk zijn uitdagingen, maar het uitzicht is nog veel mooier. Want dankzij ons werk, is deze opdrachtgever straks nog beter klaar voor alle grote veranderingen die gaan komen.

 

Interesse?

Voldoe je aan het profiel en de beschreven vereisten voor deze interessante opdracht stuur dan je actuele CV, persoonlijke motivatie en indicatie van je uurtarief incl. reiskosten naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl vóór 28 juni aanstaande.

Voor meer informatie, bel je naar Dirk Rozemeyer, tel 06 – 52 63 64 89.

Dank voor het delen in je netwerk.