Managementassistent(e), Amsterdam Zuid-Oost, 32-36 uur p/w

Wij zoeken voor onze opdrachtgever in Amsterdam Zuid-Oost een vlotte en enthousiaste Managementassistent(e).

Ben jij een natuurtalent in organiseren, krijg jij energie van het ontzorgen van anderen? Dan komen we graag met jou in contact!

 

Wat ga je doen?

  • Als ervaren Managementassistent(e) is jouw eerste verantwoordelijkheid een brede ondersteuning van de Operationeel Directeur. Je zorgt ervoor dat voor haar alles zo geregeld is dat ze zich niet druk hoeft te maken over rand voorwaardelijke zaken.
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheren van haar agenda, je bereidt afspraken voor en je maakt PowerPoint presentaties.
  • Je ondersteunt haar met het opstarten en opvolgen van lopende projecten.
  • Het organiseren van interne & externe events, teamuitjes of bedrijfsfeesten vanuit het managementteam valt onder jouw verantwoordelijkheid.
  • Waar mogelijk en nodig ondersteun je ook de 2 andere directieleden of de Focusmanagers met lopende zaken.

Kortom we kunnen je wegsturen voor een klus en erop rekenen dat deze goed wordt uitgevoerd.

 

Over opdrachtgever

Zij zijn een landelijke keten van Zelfstandige Behandel Centra. Met meer dan 500 zorgprofessionals bieden wij bij 15 locaties laagcomplexe zorg. Patiënten kunnen bij hen terecht voor onder meer maag- en darmonderzoeken, huid & allergie, pijnzorg en radiologie. Deze patiënten helpen zij binnen 1 week in een vriendelijke en veilige omgeving. Daar staan zij voor: Goede zorg, nu!

 

Zij bieden het volgende

  • Zij geven je ruimte voor eigen initiatief en ideeën;
  • Zij bieden je een positieve en stimulerende werkomgeving waar je mag rekenen op je collega’s en waarin ze regelmatig vakinhoudelijke kennis en ervaring uitwisselen;
  • Een salaris conform het functieschaalmodel van de cao ZKN, afhankelijk van je kennis en ervaring startsalaris minimaal € 2.628,= bruto en maximaal € 3.767,= bruto op basis van een 40-urige werkweek;
  • Zij hebben goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering (8,33%), 160 vakantie-uren per jaar, 72 PLB (persoonlijk levensfasebudget)-uren per jaar bij een fulltime dienstverband;
  • Bij omzetting naar een contract voor onbepaalde tijd bieden we daarnaast ook een fietsplan en een sport abonnement.

Screening van CV, diploma’s en VOG (verklaring omtrent gedrag) zal (deels) onderdeel zijn van de selectieprocedure.

 

Ideale kandidaat

Voor deze functie zoeken we voor hen iemand die proactief, zorgzaam en representatief is. Het is belangrijk dat je meedenkt en zelf initiatieven neemt. Jij staat stevig in je schoenen en je voelt je prettig bij een directe en open communicatie. Je bent enthousiast en beschikt over een gezonde dosis humor. Je voelt je prettig bij de kernwaarden van deze opdrachtgever: Aandacht, Snelheid, Daadkracht en Eenvoud.

 

Functievereisten en wensen

  • Kandidaat is in het bezit van een afgeronde HBO opleiding;
  • Aantal jaren aantoonbare werkervaring als Managementassistent;
  • Goede tot uitstekende beheersing van het MS Office pakket en in het bijzonder PowerPoint i.v.m. opstellen presentaties;
  • Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken;
  • Communicatief sterk is;
  • Proactief en oplossingsgericht is ingesteld;
  • Meedenken, zelf initiatieven nemen en doelgericht zijn;
  • Kunnen werken in structuur en deze kunnen aanbrengen;
  • Op korte termijn beschikbaar is een pré.

Verder ben je nauwkeurig, taal technisch sterk en kan je goed overzicht houden.

De competenties die in deze functie passen zijn: energiek, enthousiast, zelfstandig, stressbestendig, gestructureerd en gastvrij.

 

Iets voor jou of iemand in je netwerk?

Voldoe je aan het profiel en ben je met 1 maand beschikbaar voor deze baan voor 32-36 uur p/w in Amsterdam Zuid-Oost, stuur dan per omgaande je actuele CV en persoonlijke onderbouwing in naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl Voor meer informatie bel je naar Dirk Rozemeyer, tel. 06-52636489.