Junior Controller, Amstelveen, 40 uur p/w

Lijkt het je leuk om een financiële afdeling verder te professionaliseren en wil je werken voor een ICT organisatie met stevige groeiambitie? Ben jij daarnaast iemand die met een frisse blik, vol enthousiasme en met een gezonde dosis humor aan de slag wil gaan? Dan ben je bij deze opdrachtgever aan het juiste adres! Lees dan vooral verder.

De financiële afdeling is volop in ontwikkeling en druk bezig om de afdeling naar een professioneler niveau te krijgen. Je komt te werken in een leuk team met 5 collega’s en rapporteert aan de Manager Finance. Bij deze opdrachtgever word je nauw betrokken bij de business en krijg je de kans jezelf te ontwikkelen op zowel vakinhoudelijk als persoonlijk vlak.

Als Junior Controller ga jij hen helpen de huidige financiële processen verder te verbeteren. Denk aan het optimaliseren en automatiseren van het maandafsluitingsproces en onze voorraadadministratie, maar ook van de facturerings- en ordergoedkeuringsflow. Jij gaat zelfstandig controlling werk uitvoeren, maar bent ook bereid om administratieve taken op je te nemen. Zo ga je de subadministratie van vaste activa inrichten en participeren in het opzetten van een projectenadministratie.

Heb jij al de eerste meters gemaakt, maar ben je nu toe aan een volgende stap in je carrière? Ben jij proactief, werk je resultaatgericht en hebben cijfers geen geheimen voor jou? Dan zijn zij op zoek naar jou!

 

Wat ga je doen?

  • Bijdragen aan en assisteren bij maand- , kwartaal- en jaarafsluitingen;
  • Verzorgen van de fiscale aangiften;
  • Het uitvoeren van financiële analyses en hiermee verantwoordelijk zijn voor de juistheid en volledigheid van cijfers binnen de afgesproken deadlines;
  • Controleren, specificeren en beheren van grootboekrekeningen;
  • Project controlling activiteiten verzorgen;
  • Actief meedenken en zorg dragen voor efficiënte en gestructureerde (financiële) processen.

Wat breng jij?

  • Een afgeronde financiële opleiding op HBO niveau;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Goede boekhoudkundige en rapportagevaardigheden;
  • Uitstekende beheersing van Excel (must);
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk (Nederlands en Engels);
  • Je bent analytisch sterk en resultaatgericht;
  • Je bent fulltime beschikbaar.

Wat bieden zij? 

  • Een fulltime functie in een organisatie waar initiatief nemen wordt beloond;
  • Salaris tussen de € 2.500,- en € 3.250,- bruto per maand, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Diverse trainingen en doorgroeimogelijkheden;
  • Snel uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd (we gaan voor de lange termijn);
  • Goede pensioenregeling bij Nationale Nederlanden;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om, ook na Covid-19, (deels) vanuit huis te werken;
  • Korting op producten zoals smartphones en tablets;
  • Leuke collega’s en een prettige, informele werksfeer.

Werken bij deze opdrachtgever 

De sfeer binnen deze opdrachtgever is zowel informeel als professioneel. Er is altijd tijd voor een praatje, dolletje of slechte woordgrap, maar we leveren mooie diensten en daar besteden we simpelweg veel tijd aan. We vinden het belangrijk dat je kennis en vaardigheden waar mogelijk en nodig verder kan verbreden, verdiepen en vergroten. Er wordt daarom jaarlijks een algemeen opleidingsbudget beschikbaar gesteld om te investeren in opleiding en ontwikkeling. Ook vinden regelmatig technische sessies en trainingen plaats om kennis te delen met collega’s. Daarnaast organiseren we regelmatig leuke activiteiten, zoals een BBQ, themafeest of teamuitjes. 

 

Wie is deze opdrachtgever? 

Zij adviseert en ondersteunt bedrijven en overheden op het gebied van strategische ICT-oplossingen. Haar missie is om de ‘creatieve en technische partij’ voor de ICT-uitdagingen van haar klanten te zijn. Zij doen dit met een team van > 70 enthousiaste proactieve medewerkers, waaronder ervaren specialisten. In samenwerking met de klant zoeken we naar effectieve en haalbare oplossingen die passen bij het DNA van de klant en dragen zorg voor de implementatie hiervan. Ze blijven de kwaliteit en het succes doorlopend monitoren. Hun oplossingen resulteren in de verhoging van klantbinding en effectiviteit van hun bedrijfsprocessen. De ICT-markt is continue in ontwikkeling. Eén ding blijft echter onveranderd: deze opdrachtgever staat voor flexibiliteit, snelheid en betrouwbaarheid.

 

Iets voor jou of iemand in je netwerk?

Ben je enthousiast na het lezen van dit profiel en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur dan je actuele CV en onderbouwing naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl

Voor meer informatie bel je naar Dirk Rozemeyer, tel. 06-52636489.