(Junior) Allround Office & Marketing Assistent, Amersfoort, 32-40 uur p/w

Sta jij aan het begin van je loopbaan en ben je enthousiast, hands-on en kan jij als geen ander ontzorgen? Dan is onze opdrachtgever op zoek naar jou!

 

Over opdrachtgever
Bij deze organisatie helpen zij de klant om nóg mooier te worden! Zij werkt met mensen die passie hebben voor het prachtige cosmetica vak. Hun winkelteams vinden het belangrijk om met hun kennis en kunde de klanten van het juiste advies te voorzien over huidverzorging, make-up en geuren. Hun doel: blije klanten die met veel zelfvertrouwen en een stralende glimlach hun winkels verlaten. Zij bestaan ca. 15 jaar en daar zijn ze enorm trots op. Inmiddels zijn er 41 vestigingen verspreid door heel Nederland en groeien ze nog altijd!

 

Wat ga je doen?
Als allround Office & Marketing Assistent ben jij dé rechterhand van zowel de Marketing Manager als de Regio Manager. Jullie zorgen er samen voor dat de dagelijkse gang van zaken op rolletjes verloopt en bent hierdoor het middelpunt van het team. Je krijgt de nodige begeleiding én je krijgt veel ruimte voor eigen inbreng. Je krijgt de kans om bij te dragen aan gave projecten die ervoor zorgen dat deze organisatie verder groeit. Denk hierbij aan: leuke events opzetten met diverse winkels, begeleiden van openingen van nieuwe winkels, opzetten en bijhouden van e-learnings en nog veel meer!

 

Je kan bijvoorbeeld denken aan de volgende taken:

  • Je bent het eerste (stralende) aanspreekpunt van werkrelaties, denk hierbij aan onze winkels, maar ook onze leveranciers en je verwerkt correspondentie;
  • Je bent de duizendpoot die meerdere ballen in de lucht kan houden voor verschillende afdelingen, bijvoorbeeld het voorbereiden van events, het aanhaken van de juiste personen en het opzetten van e-learnings in samenwerking met onze partners en winkels;
  • Je zoekt proactief contact met onze winkels om met hen mee te denken bij het opzetten van lokale events en activiteiten, je bent hiermee de spil tussen de winkel en het vormgevers team;
    Je verricht ondersteunende administratieve werkzaamheden, denk aan het voorbereiden van gesprekken voor de Regiomanager, het bestellen van office supplies en verwerken van gespreksverslagen;
    Onderhouden en beheren van de franchise overeenkomsten met klanten, je zet overeenkomsten uit en verwerkt deze en je bent verantwoordelijk voor informatiebeheer;
    We werken gezamenlijk aan afdelingsdoelen en vieren uiteraard een feestje wanneer doelen behaald worden.
  • Daarnaast werk je mee aan gave projecten die bijdragen aan het realiseren van verschillende afdelingsdoelen. Kortom, ben jij een verbinder en versterker en daarmee dé ideale Allround Office & Marketing Assistant (in spé)? Dan komen we graag met je in contact!

 

Wie ben jij?

We zoeken iemand die niet bang is om verantwoordelijkheid te nemen, goed georganiseerd is en secuur kan werken. Herken jij jezelf in het volgende:

  • MBO/HBO werk- en denkniveau; bij voorkeur een net afgeronde opleiding in de richting van Office Management of Medewerker Marketing & Communicatie;
  • Affiniteit met retail en/of beauty;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (is een pre) in woord en geschrift;
  • Beschikbaar voor 32-40 uur per week.

 

Wat zij jou te bieden hebben:

  • Een snel groeiende organisatie met een fijne werksfeer;
  • Ruimte om je eigen groeipad uit te stippelen;
  • Een fijne werkplek op het hoofdkantoor in Amersfoort en flexibele werktijden;
  • Een marktconform salaris;
  • Pensioensopbouw;
  • Personeelskorting op de producten die we verkopen;
  • Een team met enthousiaste en gedreven collega’s!

 

Iets voor jou of iemand in je netwerk?

Voldoe je aan het profiel en ben je binnenkort beschikbaar voor deze baan voor 32-40 uur p/w in Amersfoort, stuur dan je actuele CV en persoonlijke onderbouwing naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl Voor meer informatie bel je naar Dirk Rozemeyer, tel. 06-52636489.