Interim Management Assistent, Delft, Rotterdam en remote, 28 uur p/w

Ben jij op zoek naar een parttime Management Assistent functie voor 28 uur p/w voor 1 jaar ingaande per 1 juli 2022 met standplaatsen Delft, Rotterdam en vanuit huis? Dan is dit jouw baan!

 

Wat ga je doen?

Heb jij een klantgerichte instelling? Weet jij ook tijdens drukte de juiste prioriteiten te stellen? Beschik jij over een proactieve instelling en zit duidelijk communiceren, plannen en organiseren op secretarieel gebied in je bloed?

Opdrachtgever zorgt voor veilig en betrouwbaar transport van gas en elektriciteit naar bijna twee miljoen particuliere, zakelijke en overheidsklanten. In deze dynamische organisatie is een goede managementondersteuning van essentieel belang. Je werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van administratieve en supportwerkzaamheden. Als Management Ondersteuner werk je voor meerdere directeuren/managers die werkzaam zijn binnen deze opdrachtgever. Jij bent de steun en toeverlaat van het management. Samen zorgen we voor een excellente dienstverlening naar klanten.

Je bent verantwoordelijk voor:

·         complex agendabeheer;

·         1e aanspreekpunt voor directeuren/managers en doorgeefluik naar stakeholders;

·         proactiviteit en zorgt ervoor dat directeuren/managers niets vergeten, dat alles gestructureerd verloopt en alles in een logische volgorde in de agenda is gezet. Is een wandelende to-do-list en helpt je overal aan herinneren;

·         strategische sparringpartner zijn van directeuren/managers, co-manager en kan in een aantal situaties back-up zijn;

·         verzorgen van e-mail en telefoon afhandeling, je kunt deze op urgentie screenen en discreet in behandeling nemen;

·         onderhouden van contacten binnen en buiten de organisatie;

·         plannen en organiseren van vergaderingen, events, reizen, seminars, incentives;

·         let op prijs en kwaliteit bij het boeken van events, locaties, diners of dienstreizen;

·         inhoudelijke voorbereiding van overleggen en/of projecten en je regelt ook de facilitaire zaken daaromtrent;

·         het bewaken van tijdens de vergadering gemaakte afspraken;

·         betrokkenheid bij projecten en kunnen meedenken in bijvoorbeeld planning en voorbereiding;

·         je bent medeverantwoordelijk voor de organisatie van de Personeelsactiviteiten die binnen deze opdrachtgever worden georganiseerd.

Wat breng je mee?

Jij bent een zeer ervaren en doortastende Management Ondersteuner die écht van aanpakken weet en die niet alleen uitvoerend is, maar ook meedenkt! Je bent gewend om snel en slagvaardig te schakelen. Je houdt je verder goed staande in een hectische omgeving en kan goed omgaan met veranderingen. Je houdt van afwisseling en presteert goed onder druk.

Wat je verder meebrengt:

·         minimaal een MBO niveau 4 relevante opleiding afgerond;

·         afgeronde opleiding voor Management Assistent/Office Manager;

·         3 á 5 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke management ondersteunende functie;

·         je bent proactief, accuraat, flexibel (o.a. werken op verschillende locaties) en integer;

·         je bent communicatief sterk en kunt goed met verschillende lagen binnen en buiten de organisatie schakelen;

·         organisatie-sensitiviteit en gevoel voor bestuurlijke verhoudingen;

·         jouw Nederlands en Engels is uitstekend, in woord en geschrift;

·         ruime ervaring met Word, Excel en PowerPoint, ervaring met Office 365, Outlook, One Note 2016 en Microsoft Teams is een vereiste;

·         ruime ervaring in verslaglegging;

·         klantvriendelijke instelling, met een goede balans tussen een dienstverlenende en een assertieve houding;

·         ervaring in het organiseren van personeelsactiviteiten;

·         je bent in ieder geval voor 28 uur beschikbaar.

Over opdrachtgever:

Binnen deze opdrachtgever zijn de huidige Management Ondersteuners ondergebracht in de afdeling Business Support Services in het team Managementondersteuning. Het vak van Managementondersteuning is sterk in ontwikkeling. Jij bent de Management Ondersteuner die daar juist enthousiast van wordt, die voorop wil lopen en je collega’s daarin meeneemt. Je werkt vanuit diverse locaties van deze opdrachtgevers (Delft, Rotterdam en vanuit huis).

 

Iets voor jou?

Voldoe je aan het profiel en ben je enthousiast ten aanzien van deze opdracht stuur dan per omgaande je actuele CV en persoonlijke onderbouwing naar  dirk.rozemeyer@servicingyou.nl Voor meer informatie of vragen bel je naar Dirk Rozemeyer op 06-52636489.