Interim HR Medewerker, Voorburg, 32-40 uur p/w

Wil jij werken in een ambitieuze en dynamische onderwijsorganisatie, gericht op de wereld om ons heen? Ontdek dan de wereld bij onze opdrachtgever!

Deze opdrachtgever is een onderwijsorganisatie voor acht scholen voor voortgezet en basisonderwijs in de regio Den Haag en Leiden. Bij deze opdrachtgever verzorgen 1.150 medewerkers internationaal georiënteerd onderwijs voor 7.500 leerlingen. Het betreft lycea in Wassenaar, Oegstgeest en Sassenheim, en in Den Haag de International School of The Hague, de European School The Hague en de Eerste Nederlandse Montessorischool. De lycea in Oegstgeest en Wassenaar bieden internationaal Voortgezet Onderwijs. De International School of The Hague en de European School The Hague bieden daarnaast ook internationaal basisonderwijs.

Het Bestuursbureau in Voorburg, waar ongeveer 40 collega’s werken, ondersteunt de bestuurder en de schoolleiders van deze opdrachtgever bij diverse bedrijfsvoeringsfuncties zoals HR, Financiën, ICT en Inkoop/huisvesting. I.v.m. vervanging zwangerschapsverlof is opdrachtgever per direct t/m september op zoek naar een pro actieve en enthousiaste interim HR Medewerker. Ben jij een administratieve HR Medewerker en wil jij graag werken voor onze scholen? Lees dan snel onderstaand profiel!

 

Wat ga je doen?
De werkzaamheden betreffen een mix tussen samenwerken en zelfstandig werken. Samen met jouw collega HR Medewerkers verzorg je alle werkzaamheden van de HR administratie en de tijdige, juiste en correcte verwerking daarvan. Voor het “beheer op orde”  maak je je samen met je collega’s sterk en verdelen jullie de werkvoorraad.

Je verricht zelfstandig allerlei HR-administratieve werkzaamheden rondom instroom, verzuim en scan je documenten om ze vervolgens te koppelen aan de juiste medewerker in het personeelssysteem. Het werk komt vaak in pieken, daarom is het belangrijk dat je stressbestendig bent.

Bij deze opdrachtgever is geen dag hetzelfde. Zo kun je op één dag bezig zijn met een vacature plaatsen op hun Werken Bij site, neem je deel aan het HR medewerkers overleg, registreer je de ziekmeldingen in het systeem en beantwoord je vervolgens een spoedvraag van één van je collega’s. 

Word jij onze nieuwe (tijdelijke) collega?

  •         je hebt een MBO opleiding op administratief gebied en bij voorkeur min. 1 jaar werkervaring;
  •         je bent ICT-vaardig en hebt affiniteit met informatiesystemen; ervaring met AFAS is helemaal mooi!;
  •         je bent klantvriendelijk en servicegericht, maar je kunt ook goed plannen en organiseren;
  •         je hoort en ziet veel op een HR afdeling, dus je bent integer en betrouwbaar;
  •         je werkt snel en tegelijkertijd gestructureerd en accuraat;
  •         je draait er je hand niet voor om alle mogelijkheden te halen uit de software waarmee je werkt;
  •         je deelt jouw inzichten actief en met plezier met je collega’s;
  •         je beschikt over een goede beheersing van het Nederlands en Engels; we zijn tenslotte een internationale werkgever.
  •         je bent direct voor 32-40 uur p/w beschikbaar en bent woonachtig in de regio Den Haag.

Iets voor jou?

Voldoe je aan het profiel en ben je enthousiast ten aanzien van deze opdracht stuur dan per omgaande je actuele CV en onderbouwing naar  dirk.rozemeyer@servicingyou.nl Voor meer informatie of vragen bel je naar Dirk Rozemeyer op 06-52636489.