HR & Recruitment Coördinator, Amstelveen, 32 uur p/w

Vind jij het een uitdaging om de ambitieuze en groeiende organisatie van deze opdrachtgever nog beter op de kaart te zetten? Begrijp jij alle facetten rondom het aantrekken van (ICT) talent en wil jij graag proactief meewerken aan de groei van deze organisatie in Amstelveen?

Zij zijn op zoek naar een HR & Recruitment Coördinator met een paar jaar relevante werkervaring op het gebied van werving en selectie van ICT’ers én het voeren van de  personeelsadministratie. Een collega met groeiambitie, die kan en wil meegroeien met de organisatie. Je bent hét gezicht van en aanspreekpunt voor HR voor zowel bestaande als toekomstige medewerkers.

Je stapt op een fantastisch moment in: ze zijn bezig met de herpositionering en visuele re-branding van hun organisatie en het opzetten van de bijpassende employer brand.

Je krijgt dan ook volop de kans om zelf een employer branding strategie te gaan ontwikkelen en deze uit te gaan voeren. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het recruitment-proces van begin tot eind waarbij je zorgt voor een geweldige candidate experience. Je schrijft content voor de (nog door jou op te zetten) Werken bij site en gaat zelf actief op zoek naar het juiste talent. Daarnaast leid je en neem je deel aan het sollicitatie- en on-boarding proces. Tevens wordt je verantwoordelijk voor het uitvoeren van de dagelijkse HR werkzaamheden, zoals het opstellen van contracten en verwerken van (salaris)mutaties. Je krijgt daarmee de kans je op diverse HR-vlakken te ontwikkelen.

Dus? Ben jij op zoek naar een baan vol vrijheid en verantwoordelijkheid? Ben jij enthousiast en in voor continue verbetering? Dan is dit zeker een interessante baan voor jou!

Wat ga je doen?

  • Initiëren en ontwikkelen van een employer branding strategie
  • Opstellen van aantrekkelijke arbeidsmarktcommunicatie
  • Coördineren van recruitment, on-boarding en de rest van employee candidate experience
  • Searchen naar interessante kandidaten via diverse kanalen;
  • Vragen beantwoorden van medewerkers over o.a. arbeidsvoorwaarden en verlof
  • Verwerken van salaris/personeelsmutaties en opstellen van brieven en contracten
  • Zorgdragen voor het up-to-date houden van dossiers
  • Werken aan diverse projecten

Wat breng jij?

  • HBO werk- en denkniveau, opleiding in HRM
  • 1-2 jaar vergelijkbare werkervaring
  • Bij voorkeur ervaring met het werven van IT-professionals
  • Je bent daadkrachtig, leergierig, enthousiast en in voor continue verbetering
  • Je bent communicatief vaardig en creatief
  • Je bent integer, kunt goed plannen & organiseren en bent hands on

Wat bieden wij? 

  • Een uitdagende functie in een organisatie waar initiatief nemen wordt beloond
  • Een goed salaris gebaseerd op jouw kennis en ervaring 
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld
  • Reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer
  • Een baan voor 32 uur per week, flexibele werktijden en de mogelijkheid om, ook na Covid-19, (deels) vanuit huis te werken.
  • Diverse trainingen en doorgroeimogelijkheden
  • Snel uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd (we gaan voor de lange termijn)
  • Goede pensioenregeling bij Nationale Nederlanden
  • Korting op producten zoals smartphones en tablets 
  • Leuke collega’s en een prettige, informele werksfeer

Werken bij opdrachtgever 

Werken bij deze opdrachtgever betekent een baan vol vrijheid en eigen verantwoordelijkheid, maar ook met hoge verwachtingen. Je wordt gestimuleerd om in kansen te denken en het beste uit jezelf naar boven te halen. Je komt terecht in een enthousiast team van collega’s en zij kennen een informele maar professionele bedrijfscultuur. Zij zorgen ervoor, dat je je werk zo goed mogelijk kunt doen. Opdrachtgever gelooft dat de groei van de organisatie samen gaat met de ontwikkeling van haar medewerkers. Je krijgt daarom mogelijkheden om jezelf (verder) te ontwikkelen. Ook vinden regelmatig technische sessies en trainingen plaats met als doel om kennis te delen met collega’s. Daarnaast organiseren ze regelmatig leuke activiteiten, zoals een BBQ, themafeest of teamuitjes. 

Over opdrachtgever 

Zij adviseert en ondersteunt bedrijven en overheden op het gebied van strategische ICT-oplossingen. Haar missie is om de ‘creatieve en technische partij’ voor de ICT-uitdagingen van hun klanten te zijn. Zij doen dit met een team van ruim 70 enthousiaste proactieve medewerkers, waaronder ervaren specialisten. In samenwerking met de klant zoeken ze naar effectieve en haalbare oplossingen die passen bij het DNA van de klant en dragen zorg voor de implementatie hiervan. Ze blijven de kwaliteit en het succes doorlopend monitoren. Hun oplossingen resulteren in de verhoging van klantbinding en effectiviteit van hun bedrijfsprocessen. De ICT-markt is continue in ontwikkeling. Eén ding blijft echter onveranderd: deze opdrachtgever staat voor flexibiliteit, snelheid en betrouwbaarheid.

Interesse?

Ben je enthousiast na het lezen van dit profiel? Stuur dan je actuele CV én persoonlijke motivatie naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl of via onderstaand formulier. Voor vragen, bel je naar Dirk Rozemeyer op 06 – 52 63 64 89.