HR & Office Manager, Amsterdam, 40 uur p/w

Als HR & Office Manager ben je dé spin in het web voor deze opdrachtgever in Amsterdam, die een dochteronderneming is van een internationale en beursgenoteerde vastgoedorganisatie in Singapore. Voor deze Nederlandse vestiging in Amsterdam komen wij graag in contact met kandidaten voor de vacature HR & Office Manager. Dit aangezien de huidige HR & Office Manager een andere uitdaging heeft gevonden.

De Nederlandse organisatie in Amsterdam bezit en exploiteert onroerend goed bestaande uit kantoren en hotels verspreid over Europa, maar voornamelijk in Nederland met een waarde van bijna € 1 miljard.

 

Wat ga je doen?

Je dag is een en al dynamiek! De ene dag heb je nieuwe collega’s om te ontvangen, de andere dag verwerk je de salarisadministratie of stel je nieuwe contracten op. Je weet alle ballen in de lucht te houden, prioriteiten te stellen en een luisterend oor te zijn voor onze managers en medewerkers. Je rapporteert aan de CEO van NL en werkt nauw samen met de Asset Manager Hotels.

De afgelopen jaren is er een stevige basis voor HR neergezet, daarbij moet je denken aan de implementatie van een salarissysteem, personeelshandboek, pensioenregeling, HR procedurebeschrijvingen, een afgesloten Arbo contract en de uitvoering van de Risico-Inventarisatie en Evaluatie. Vanwege de verdere groei van deze organisatie is een vernieuwing van het HR-beleid – alsmede de volgende stap maken – nodig. Op de agenda staan o.a. optimaliseren teamontwikkeling, organisatie design en de impact van de nieuwe pensioenwet, daar hebben zij jou voor nodig!

Het doel daarbij is de dagelijkse HR activiteiten ook efficiënter te maken en tegelijkertijd net zo betrouwbaar en persoonlijk. Aan jou de taak die professionalisering te realiseren! Wat kan beter en efficiënter? En hoe kunnen z hun managers en medewerkers (nog beter) bedienen?

Omdat zij een kleinschalige organisatie in NL zijn met een divers en dynamisch takenpakket behoort het reilen en zeilen op kantoor ook tot jouw takenpakket om te zorgen voor een veilige en gezonde werkomgeving. Hierbij moet je denken aan het voorraadbeheer van kantoorbenodigdheden, wagenpark, IT en eventueel toekomstige verhuizing van ons bedrijfspand binnen Amsterdam. Tot slot krijg je voor al deze activiteiten ondersteuning vanuit een Administratief Medewerker.

 

Werkzaamheden:

  • Je bent hét aanspreekpunt voor managers en medewerkers bij escalaties in de dienstverlening op het gebied van HR (personeelszaken, arbeidszaken en salarisverwerking)
  • Je stuurt projecten aan op het gebied van HR en facilitair beheer
  • Je signaleert bottlenecks en creëert praktische oplossingen voor issues en escalaties
  • Je zorgt dat er een continue pipeline is van nieuwe medewerkers door recruitment hoog op je agenda te plaatsen of inventieve oplossingen aan te dragen t.a.v. succession planning tot het aannemen van trainees
  • Je bent van a-tot-z verantwoordelijk voor het onboarding (en af en toe offboarding) van onze nieuwe medewerkers
  • Verbindende factor voor de policies vanuit de moedermaatschappij in Singapore zoals bijvoorbeeld de Klokkenluider policy om te zorgen dat deze verspreid en geïmplementeerd worden binnen hun hotels
  • Je verzorgt de salarisverwerking van begin tot einde
  • Je beheert hun HR-systemen Van Winssen en Shiftbase
  • Organiseren van trainingen
  • Ondersteunen van de CEO bij zijn werkzaamheden als bestuurder in de zin van de Wet op de OR
  • Wekelijks overleg met de CEO over HR en Office aangelegenheden
  • Wekelijks overleg met de Asset Manager Hotels over het reilen en zeilen binnen onze hotels zodat wij de HR dienstverlening kunnen afstemmen op de behoefte vanuit de hotels
  • Je fungeert als een functionele manager voor hun (nog aan te nemen) HR-Coördinator voor 2 van hun hotels in Utrecht.

 

Wie ben jij?

  • Je hebt ca. 5 jaar ervaring als HR Manager, bij voorkeur in vastgoed of een scale-up
  • Beschikt over afgeronde HR opleiding en ben ‘bij’ met huidige HR wet- en regelgeving
  • Je hebt ervaring met salarisverwerking
  • Je spreekt, schrijft en leest vloeiend Nederlands en Engels
  • Je bent 40 uur p/w beschikbaar op kantoor, waarbij 1 dag thuiswerken p/w bespreekbaar is
  • Je bent goed in staat om zelfstandig te werken
  • Kennis van Van Winssen en Shiftbase is een pre

 

Wie zoeken zij?

Je hebt een can do mentaliteit met oog voor detail en bent open-minded. Je bent stressbestendig en zoals gezegd in staat om veel ballen tegelijk in de lucht te houden. Je bent spontaan, energiek en benaderbaar maar weet ook waar nodig een grens te trekken.

 

Wat bieden wij?

  • Jong, bruisend, energiek team dat staat te popelen om jou te ontmoeten!
  • Je ontvangt een passend salaris en dito secundaire voorwaarden zoals o.a. 26 vakantiedagen en een reiskostenvergoeding
  • Telefoonvergoeding
  • DC Pensioenregeling met een eigen bijdrage van 4,5% per maand
  • Deelname aan discretionaire bonusregeling

 

Interesse?

Ben je enthousiast na het lezen van dit profiel? Stuur dan je actuele CV én persoonlijke motivatie naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl of via onderstaand formulier. Voor vragen, bel je naar Dirk Rozemeyer op 06 – 52 63 64 89.