HR Coördinator Kliniek, Rotterdam/Schiedam, 32-40 uur p/w

Wil jij werken als HR Coördinator Kliniek in een multidisciplinair team? Waar tijd voor de patiënt centraal staat? Deze opdrachtgever in Rotterdam zoekt een gedreven HR Coördinator die af en toe ook bij hun vestiging in Schiedam langs gaat. Behoud je overzicht, ben jij oplossingsgericht en analytisch, wil je met jouw creatieve inzet iets toevoegen aan hun missie: Goede zorg, nu! Dan is deze baan jouw op het lijf geschreven.

 

Wat ga je doen als HR Coördinator?

In deze functie ondersteun je de Locatiemanager bij de werkzaamheden voor de pijnzorg (pijnpoli en neurologie), maag-en darmonderzoeken, dermatologie en kindergeneeskunde. Je vervult een spilfunctie en bent verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken. Met jouw scherpe blik en door jouw werkervaring speel je een essentiële rol in het bewaken en verbeteren van de kwaliteit en het zorgverleningsproces. Je weet op een ondersteunende wijze samen met de Locatiemanager leiding te geven aan de vier teams (bestaande uit ca. 65 fte) en draagt met hen zorg voor een operationele continuering van de programma’s en spreekuren. Daarnaast ben je mede verantwoordelijk voor het uitvoeren van personeels- en verzuimbeleid en ben je een sparringpartner voor de Locatiemanager.

Zij zoeken een collega die enthousiast is, operationeel sterk is, van aanpakken weet en zowel in teamverband met de andere collega Coördinator Kliniek en Locatiemanager als zelfstandig kan werken.

 

Over opdrachtgever

Zij zijn een landelijke keten van Zelfstandige Behandel Centra (ZBC’s). Met meer dan 500 zorgprofessionals in Nederland bieden zij op 15 locaties laagcomplexe zorg. Patiënten kunnen bij hen terecht voor onder meer maag-en darmonderzoeken, huid & allergie, pijnzorg, interne geneeskunde en radiologie. Deze patiënten helpen ze binnen een week in een vriendelijke en veilige omgeving. Daar staan zij voor: Goede zorg, nu!

Waarom bij deze opdrachtgever werken?

Werken bij hen betekent, dat je werkt bij een Great Place to Work. Net als in 2021 mogen zij in 2022 wederom deze naam dragen. En daar zijn ze trots op! Wat houdt werken bij onze Great Place to Work in?

  • Je krijgt al bij de start een warm welkom. Ze hechten veel waarde aan een goede introductie.
  • Je krijgt snel antwoord op je vragen. Ze hebben een platte organisatie en de lijnen zijn (dus) kort.
  • Je krijgt volop gelegenheid tot extra (bij)scholing, verdieping en verbreding. Ze hebben veel aandacht voor opleiding, ontwikkeling en vitaliteit. Onderdeel daarvan is dat je onbeperkt toegang hebt tot hun online leeromgeving GoodHabitz.
  • Je kunt jaarlijks meedoen aan een medewerkers tevredenheidsonderzoek. De resultaten vertalen ze direct in actieplannen. Er wordt geluisterd naar hun medewerkers en proberen er ook écht iets mee te doen.
  • Je werkt in een team waar geloofwaardigheid, respect, eerlijkheid, trots en kameraadschap centraal staan. In elk geval zijn dat de dimensies die hoog scoorden in het recentste onderzoek onder medewerkers.
  • Het teamgevoel bij deze organisatie is belangrijk.

Specifiek voor deze functie geldt bovendien het volgende:

  • Je krijgt een salaris volgens de cao ZKN. Afhankelijk van je kennis en ervaring is het startsalaris minimaal € 3.268,- bruto en maximaal € 4.805,- bruto op basis van een 40-urige werkweek; vanaf 32 uur p/w is bespreekbaar maar fulltime heeft de sterke voorkeur.
  • Je krijgt daarnaast prima secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering (8,33%), 160 vakantie-uren per jaar, 72 PLB-uren (persoonlijk levensfasebudget) per jaar bij een vast dienstverband, een fietsplan en een sport abonnement;
  • Je krijgt een tijdelijk contract van 1 jaar met uitzicht op een vaste baan;
  • Je hebt geen bereikbaarheidsdiensten en je bent op alle feestdagen vrij.

Screening van CV, diploma’s en VOG (verklaring omtrent gedrag) zal (deels) onderdeel uitmaken van de selectie procedure.

Ideale kandidaat beschikt over

Je hebt een zorgopleiding op minimaal HBO-niveau , aangevuld met enkele jaren werkervaring. Je hebt kennis van MS Office en bedrijfsspecifieke applicaties. Je ‘kent’ de taal van de specialisten. Daarnaast beschik je over empathisch vermogen, ben je klantvriendelijk en kun je goed doorvragen. Je beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Leidinggevende ervaring is gewenst.

Jij bent iemand die:

  • energiek is;
  • servicegericht is;
  • analytisch kan denken;
  • communicatief sterk is;
  • beschikt over overtuigingskracht;
  • goed daarnaast kan luisteren.

Iets voor jou?

Indien je na het doornemen hiervan enthousiast bent geraakt en voldoet aan het profiel zoals hierboven weergegeven, ontvang ik graag je actuele CV, persoonlijke onderbouwing en opzegtermijn zoals die op jouw van toepassing is op dirk.rozemeyer@servicingyou.nl Voor meer informatie bel je naar Dirk Rozemeyer, 06-52636489.

 

Interesse?

Ben je na het doornemen hiervan enthousiast geraakt en voldoe je aan het bovenstaande profiel? Stuur dan je actuele CV en persoonlijke motivatie naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl Voor meer informatie bel je naar Dirk Rozemeyer, bereikbaar op nummer 06-52636489.