Zorg jij voor een strakke financiële administratie bij een no nonsens vastgoed onderhoudsbedrijf? Bij deze opdrachtgever in Rotterdam kan het!
Wat ga je doen?
Als Financieel Administratief Medewerker werk je nauw samen op een kleine afdeling met de Financieel Manager en ondersteun je hem daar waar nodig. In deze veelzijdige functie schakel je ook veel met de schilders, projectleiders, het autoleasebedrijf en afdeling calculatie. Jij draagt mede zorg voor het inboeken van inkoopfacturen en het klaarzetten van betalingen. Je bent mede verantwoordelijk voor het crediteurenbeheer en het verwerken van dagafschriften. Daarnaast ga je in deze functie aan de slag met:
- facturatie
- debiteurenbeheer, openstaande facturen nabellen
- klaarzetten van betalingen
- ondersteuning bij de personeelsadministratie
Over opdrachtgever
De geschiedenis van deze opdrachtgever begint al in 1898. Het Rotterdamse schildersbedrijf van toen is intussen gegroeid tot een professionele onderneming die het complete onderhoud, de volledige inrichting en de gehele renovatie van grote en kleine vastgoedprojecten van zakelijke klanten voor haar rekening neemt. Origineel en eigentijds. Met veel kennis van zaken en de gedrevenheid om het maximale uit projecten te halen. Dankzij hun jarenlange ervaring hebben zij zich vakinhoudelijk én planmatig optimaal kunnen ontwikkelen.
De cultuur binnen deze organisatie kan getypeerd worden als no nonsens, open en informeel.
Naar wie zijn zij op zoek?
Door jouw ervaring en je gedrevenheid help jij bij het zorgen voor een strakke financiële administratie. Jij werkt graag gestructureerd, maar kan ook snel schakelen wanneer er ad-hoc zaken tussendoor komen. Je houdt van aanpakken en steekt graag je handen uit de mouwen. Met jouw proactieve houding en assertiviteit kom jij tot het beste resultaat. Dit in combinatie met:
- Je hebt minimaal een afgeronde MBO-opleiding; HBO is natuurlijk helemaal goed
- Enkele jaren relevante werkervaring
- Een positieve en flexibele instelling
- Een goede kennis van de Nederlandse taal
- Gedegen Excel kennis
- Enige kennis van moderne ERP systemen
- Zelfstandig kunnen werken
Wat bieden we jou?
- Een salaris tussen de € 2.500,- en € 3.500,- bruto p/m, afhankelijk van je werkervaring
- Een 24 á 32-urige werkweek, waarbij thuiswerkmogelijkheden bespreekbaar zijn
- Direct een vast contract
- Een pensioenregeling
- 25 vakantiedagen
- Korte lijnen en een open en prettige werksfeer
En niet te vergeten, een leuk enthousiast team van collega’s die passie hebben voor hun vak.
Iets voor jou of iemand in je netwerk?
Voldoe je aan het profiel en ben je geinteresseerd in deze baan voor 24-32 uur p/w? Stuur dan per omgaande je actuele CV met korte onderbouwing naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl
Voor meer informatie bel je naar Dirk Rozemeyer op 06-52636489.