Financial Controller, Utrecht, 40 uur p/w

Zoek jij een Financial Controller functie bij een maatschappelijk betrokken scale-up organisatie in hartje Utrecht nabij de Dom; dan zeker dit profiel bekijken!

Voor deze financiële functie is het van belang dat jij enige jaren ervaring hebt in het beheren van diverse administraties/vennootschappen en het inzichtelijk maken van de cijfers hierachter. Daarnaast zoek jij nét wat meer verantwoordelijkheid, diepgang en dynamiek in je functie. Je werkt het liefst in een platte, internationaal groeiende organisatie, die social impact heeft in de wereld om ons heen. Spreekt dit je aan? Dan ben je hier aan het juiste adres! 

Sinds de start ca. 6 jaar geleden, is deze organisatie er nu klaar voor om wereldwijd op te schalen. Hun team bestaat op dit moment uit ruim 60 collega’s. In meer dan 5.000 zorginstellingen in Europa hangt inmiddels hen Tovertafel. Naast de succesvolle verkoop in Nederland is de Tovertafel ook verkrijgbaar in o.a. België, Groot-Brittannië, Ierland, Duitsland, Frankrijk, Zweden, Noorwegen, Denemarken en Australië en we hebben uitbreidingsplannen naar Noord Amerika. Voor het Finance team zoeken we ter uitbreiding een Financial Controller die van aanpakken houdt en daarnaast zelf ook dynamisch is.

In deze functie ben je o.a. verantwoordelijk voor meerdere administraties/vennootschappen, want jouw team, bestaande uit een Finance Manager en Administratief medewerkster,  is verantwoordelijk voor de financiële rapportage, analyse en administratie van meerdere entiteiten (waaronder een Duitse) binnen dezelfde groep. Door rapportages op te stellen, geef je inzicht in cijfers en help je deze scale-up vooruit. Je zorgt ervoor dat jouw administraties volledig én juist opgesteld zijn en trekt aan de bel wanneer je actiepunten of verbetermogelijkheden ziet. Ook verwerk je financiële gegevens in deze administraties en verzorg je de benodigde belastingaangiftes. Op vaste momenten zorg jij voor een juiste maand-, kwartaal- of jaarafsluiting. Je bent verantwoordelijk voor het maken van managementrapportages en adviseert het management over financiële vraagstukken. Ook lever jij bijdrage aan algemene financiële rapportages. Je hebt ervaring met Exact Online als financieel pakket.

 

Opdrachtgever vraagt:

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding in een financiële richting, zoals Accountancy of Bedrijfseconomie
  • Je hebt enkele jaren relevante werkervaring in een soortgelijke functie, in het bijzonder met het opstellen van consolidaties en interne rapportages
  • Je bent tussen de 32 en 40 uur in de week beschikbaar, flexibel in te delen vanuit huis en op ons kantoor, waarbij de voorkeur uitgaat naar fulltime
  • Je straalt zelfvertrouwen uit, bent kritisch en communicatief sterk
  • Je hebt een proactieve, ondernemende houding
  • Je signaleert mogelijke problemen en komt met werkbare oplossingen
  • Je kunt snel schakelen en omgaan met de dynamiek van een scale-up
  • Je hebt affiniteit met het werken in een internationale financiële omgeving
  • Uitstekende mondelinge- en schriftelijke taalvaardigheid in Nederlands en Engels
  • Ervaring met Exact Online
  • Pré: ervaring met Salesforce, Blue 10, Lucanet (consolidatie- en reportingpakket)

 

Opdrachtgever biedt:

  • Een persoonlijke coach en uitgebreide ontwikkelmogelijkheden. Voor jouw groei is altijd tijd en budget
  • Een aantrekkelijk salaris met daarnaast doorgroeimogelijkheden voor je carrière
  • Iedere 4 maanden een bijzonder evenement met het hele bedrijf en gezellige borrels op ons dakterras, met fantastisch uitzicht over Utrecht
  • Een super gezellig F-HR-L (Finance, HR en Legal) team!
  • Een laptop en middelen om zowel vanuit thuis als kantoor optimaal van start te gaan
  • Reiskostenvergoeding
  • Flexibele werktijden
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • Een mooie pensioenregeling

En last but not least: een inspirerende werkomgeving, in de oude Rechtbank naast de Dom.

 

Iets voor jou of iemand in je netwerk?

Does this sound like music to you? Stuur dan je actuele CV en persoonlijke onderbouwing in naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl en geef gelijk ook even door wanneer je verlof gepland staat.

Voor vragen bel je naar Dirk Rozemeyer, tel 06-52636489