Financial Accountant/Sr. Financieel Medewerker, Amstelveen, 32-40 uur p/w (deels hybride)

Jij bent een ervaren financieel medewerker die initiatiefrijk is en omgevingsbewust. Jouw boekhoudkundige ervaring stelt je in staat om zelfstandig te werken en bestaande processen te verbeteren. Zij hebben onlangs AFAS geïmplementeerd en zoeken iemand die durft te vertrouwen op eigen skills en met hun de financiële- en administratieve processen wil gaan stroomlijnen.

 

Draai mee bij de eerste Full-Service Provider van Nederland.

Nieuwsgierig? We nodigen je graag uit voor het groeiende Finance team van de eerste IT-Full Service Provider van Nederland. Zo’n brede IT dienstverlening vereist een complexe en precieze administratie en jij bent de aangewezen persoon om te voorkomen dat afwijkingen, onjuistheden en knelpunten ontstaan.

Onze organisatie is aan het groeien dus we zoeken iemand die het leuk vindt om mee te denken over de richting van onze organisatie. Dat betekent dat we graag een langdurige samenwerking aangaan met iemand die graag structuur aanbrengt in processen en werkzaamheden. 

Lijkt het jou interessant om deel te worden van een team dat op constant op zoek is naar manieren om slimmer te werken? Dan komen we graag met je in contact.

 

Wat ga je doen?

Financiële administratie

  • Administratieve gegevens worden door jou beoordeelt en geborgd op juistheid, volledigheid en tijdigheid.

 Processen verbeteren

  • Jij werkt zelfstandig maar houdt de administratieve en financiële processen in de gaten en signaleert knel- en verbeterpunten om daar vervolgens met het team op te handelen.

Facturatie werkzaamheden

  • Je controleert en verwerkt urenoverzichten en factureert onze klanten. Bovendien draag je zorg voor het administratieve systeem.

 

Wat biedt deze werkgever?

Deze klant is een groeiende organisatie, zij willen samen met jou een gezellige, informele en prettige werkomgeving creëren. Ze zoeken iemand die verantwoordelijk is en flexibel kan zijn en willen dat ook naar jou zijn. Bij een fulltime werkweek mag je de volgende dingen van ons verwachten:

Goed geregeld

  • Bruto salaris € 3.500,- à € 4.000,- per maand (op basis van fulltime inzetbaarheid)
  • 8% vakantiegeld, 25 vakantiedagen en een goede pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • Laptop en telefoon van de zaak

Fijne voorwaarden

  •   Eigen opleidingsbudget, wij willen jouw groei faciliteren
  •   Na 7 maanden een contract voor onbepaalde tijd (we gaan voor de lange termijn)
  •   Korting op o.a. smartphones en tablets

Prettig werken

  •    70+ enthousiaste collega’s, fijne werksfeer
  •   Teambuilding en evenementen
  •   Hybride werken: home & office

 

Wie zoeken zij?

Jij hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie. Maar belangrijker, je hebt ervaring met facturaties aan klanten, afsluitingsprocessen boekhouding en Microsoft Office. Je bent precies, kunt focus houden en weet je plannen te behouden onder druk en vind het leuk om structuur aan te brengen. Heb je ervaring met AFAS en kennis van salarisadministratie dan sluit je helemaal perfect aan. We zoeken met name iemand die met hen mee willen groeien! Jouw ambitie is hun ambitie.

 

Iets voor jou of iemand in je netwerk?

Voldoe je aan het profiel en ben je geinteresseerd in deze baan? Stuur dan per omgaande je actuele CV met persoonlijke motivatie naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl

Voor meer informatie bel je naar Dirk Rozemeyer op 06-52636489.