Finance Manager, Den Haag, 32-40 uur p/w

Voor de Hotelschool the Hague zoeken wij een nieuwe Finance Manager die bij voorkeur 1 januari 2022 kan starten. Het betreft hier een vacature voor een vaste baan, bij voorkeur voor fulltime maar vanaf 32 uur p/w is bespreekbaar.

 

Functieomschrijving

De huidige Finance Manager gaat op korte termijn met pensioen; vandaar dat zijn functie beschikbaar komt. Als nieuwe Finance Manager ben je zowel degene met de financiële kennis als de manager die de afdeling van 5 personen aanstuurt. Binnen de Hogeschool ben je het aanspreekpunt voor alle financiële zaken.

Inhoudelijk ben je sterk op diverse terreinen, dit door de structuur van de Hotelschool the Hague: een onderwijsinstituut welke als stichting ook eigen bedrijven exploiteert (waar studenten praktijkervaring opdoen), collegegelden ontvangt en subsidies voor onderwijs en onderzoek aanvraagt en ontvangt. Werklocatie is Den Haag, maar met enige regelmaat ben je aanwezig op de campus in Amsterdam.

  • Je bent verantwoordelijk voor dat de kasstromen uit diverse bronnen op de juiste wijze op de juiste plaats geadministreerd worden en dat er steeds inzage is in de actuele financiële positie van de Hogeschool.
  • Je analyseert en bespreekt de financiële gang van zaken met de Board, het MT (waar je lid van bent) en met de diverse afdelingsmanagers.
  • Je analyseert en geeft advies en inzicht over de financiële gevolgen van nieuwe plannen, concepten en uitgaves.
  • Je vergroot het bewustzijn van betrokkenen over de financiële gevolgen van hun handelen.
  • Je bent verantwoordelijk voor meerjaren afdelingsplan en samenhang tussen afdelingsplannen (inclusief opstellen en budget) en geeft leiding aan de brede uitvoering binnen het vastgestelde budget.

Er wordt dus gevraagd om een combinatie van kennis- en persoonlijke competenties:

 

Gewenste profiel

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau, aangevuld met relevante werkervaring.
  • Ervaring met het analyseren van beleidsbeslissingen en de financiële gevolgen voor de organisatie.
  • Ervaring met het adviseren over de financiële gevolgen van beleidsbeslissingen. Dit liefst op Board en MT niveaus, maar zeker op managers niveau.

Persoonlijke competenties:

  • Sterke analytische vaardigheden.
  • Goed ontwikkelde adviesvaardigheden.
  • Je bent in staat de juiste balans aan te brengen tussen het Hospitality /gastvrijheidsgevoel en financieel verantwoordelijk handelen.
  • Je bent in staat de medewerkers van je afdeling op de juiste wijze te managen.

Overige wensen:

  • Het zou zeer prettig zijn als je een achtergrond en/of ervaring hebt in het onderwijs en/of de hospitality sector.
  • Bij voorkeur ben je fulltime (40 uur) uur per week beschikbaar.
  • Idealiter ben je woonachtig in de omgeving van Den Haag.

 

Geboden wordt:

  • Een salaris in schaal 13 van de CAO HBO (tussen € 5.000,- en € 6.200,- bruto p/m).
  • Daarnaast ook een 13e maand.
  • Werknemers met een werkweek van 40 uur hebben jaarlijks recht op 428 uur (53 dagen) verlof met behoud van salaris.
  • Een pensioenregeling via ABP.
  • Uitstekende mogelijkheden voor verdere persoonlijke ontwikkeling.
  • Vergoeding van uw zorgkosten.
  • Mogelijkheid om bij meerdere verzekeringen gebruik te maken van groepskortingen.

Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer (maximaal 64 kilometer per dag of volledige vergoeding OV 2e klasse).

 

Interesse?

Ben je na het doornemen hiervan enthousiast geraakt en voldoe je aan het bovenstaande profiel? Stuur dan per omgaande je actuele CV én persoonlijke motivatie naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl Voor meer informatie bel je naar Dirk Rozemeyer, bereikbaar op 06-52636489.