Finance Assistent, Amsterdam, 32-40 uur p/w

Op zoek naar een baan met impact bij een internationale, actieve en toonaangevende vastgoedeigenaar en -investeerder? Dan komen we graag met je in contact.

Servicing You is op zoek naar een fulltime Finance Assistent. In deze functie zal je op zelfstandige wijze het Finance team administratieve ondersteuning bieden. Als organisatie zijn zij voortdurend in beweging en vandaar zoeken zij daarom iemand die met hen meebeweegt/flexibel is. In deze rol rapporteer je aan één van de Finance Managers. In totaal werken er in Amsterdam ca. 20 personen.

Opdrachtgever is genoteerd aan het Mainboard van de Singapore Exchange Securities Trading. Zij zijn een investeringsholding die investeert in diverse typen vastgoed in o.a. Nederland, Duitsland & Azië. Het betreft een grote kantoren- en hotelportefeuille met een waarde van ca. € 1 miljard. Zij (her)ontwikkelen en verkopen dit vastgoed vervolgens weer. Kernactiviteit is het investeren, (her)ontwikkelen en exploiteren van vastgoed. De portefeuille bestaat momenteel in Nederland uit diverse grote kantorencomplexen gelegen in de regio Amsterdam en de Randstad. Daarnaast beschikt men over een hotelportefeuille met aansprekende hotelnamen.

Doel is om hun positie op de vastgoedmarkt van Nederland en andere regio’s graag verder te ontwikkelen. Het Nederlandse team, gevestigd in Amsterdam, is een dynamisch en informeel team en groeit mee met de ambities van het hoofdkantoor.

 

Wat ga je doen?

  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Sterke affiniteit met Finance en cijfermatig inzicht is cruciaal;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (zowel mondeling en schriftelijk);
  • Kennis van Exact Online en eventueel andere betalingssystemen is gewenst;
  • Afgeronde relevante MBO-niveau 4 opleiding (Bedrijfsadministratie/Financieel-economisch);
  • Kennis van de werking van geautomatiseerde systemen en diverse (financiële) software zoals Excel en Word;
  • Bij voorkeur woonachtig in de omgeving van (groot) Amsterdam.

 

Ideale kandidaat volgens opdrachtgever

  • Assistentie verlenen en verantwoordelijk voor archivering van resoluties, lening documentatie en statutaire zaken;
  • Verwerken van inkoopfacturen;
  • Zorg dragen voor tijdige betalingen voor diverse entiteiten;
  • Assistentie bij Finance werkzaamheden zoals bij maand- en jaarafsluitingen;
  • En nog 1001 andere activiteiten die niet in 1 zin te omschrijven zijn 😊
  • Bij voorkeur fulltime beschikbaar en op korte termijn; vanaf 32 uur p/w is bespreekbaar.

 

Opdrachtgever biedt:

  • Je gaat deel uitmaken van een klein maar trendsettend team in een internationale vastgoedorganisatie;
  • Mogelijkheid tot hybride werken (nu ca. 50% op kantoor / 50% vanuit huis, straks 75% op kantoor / 25% vanuit huis).
  • Er word je een marktconform salaris geboden op basis van genoten opleiding en werkervaring;
  • Je ontvangt een jaarcontract, met de intentie om dit om te zetten naar onbepaalde tijd.
  • Je ontvangt 26 vakantiedagen, een pensioenregeling, reiskostenvergoeding en een discretionaire bonus.

Veelzijdige en dynamische functie in een professioneel en informeel team bij een internationale organisatie met een ondernemend karakter!

 

Interesse?

Ben je na het doornemen hiervan enthousiast geraakt en voldoe je aan het bovenstaande profiel? Stuur dan je actuele (Engelse) CV en persoonlijke motivatie naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl Voor meer informatie bel je naar Dirk Rozemeyer, bereikbaar op nummer 06-52636489.