Finance Assistant met Sales affiniteit, Leiden, 40 uur p/w

Binnen de afdeling Finance & Control is bij deze bio-tech opdrachtgever in Leiden een positie vrijgekomen, waarvoor wij een enthousiaste kandidaat zoeken. Op dit moment werken ze met twee medewerkers binnen Finance & Control. Je werkzaamheden zullen 50/50 verdeeld worden over de afdeling F&C en Customer Services (bestaat uit één medewerker). Ben jij derhalve op zoek naar een baan waarin je enerzijds je financieel-administratieve vaardigheden kan inzetten en je anderzijds de commerciële binnendienst kan ondersteunen? Dan is dit jouw baan!

 

Taken & verantwoordelijkheden zijn o.a.:

  • Ondersteuning van de afdeling Customer Services met alle processen die daar plaatsvinden (voor 50%)
  • Ondersteuning van de afdeling Finance & Control met alle processen die daar plaatsvinden (voor 50%), denk hierbij aan:
    • Verzorgen maandelijkse omzetsplitsing
    • Verzorgen van maand-einde accruals
    • Controle, coderen en verwerken van inkomende facturen
    • Boeken van bankafschriften
    • Ondersteuning van de administratie rondom vaste activa
    • Opstellen balansspecificaties

Ideale kandidaat voldoet aan het volgende:

  • Opleiding minimaal op MBO-niveau; bij voorkeur HBO-niveau en dan een financiële studie
  • Minimaal drie jaar relevante werkervaring binnen een financiële afdeling en/of commerciële binnendienst
  • Flexibel, kan zaken goed structureren en weet prioriteiten te stellen
  • Kan ook onder druk gestructureerd en accuraat werken
  • Kennis van administratieve processen en inzicht in de verbetering hiervan
  • Ervaring met software systeem Infor M3 (Movex) is een grote pré
  • Gedegen Excel skills
  • Geen 9-tot-5-mentaliteit
  • Vloeiend in Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk
  • Woonachtig in Leiden of nabije omgeving

 

Over opdrachtgever

Deze werkgever, opgericht in 1945 als een farmaceutisch bedrijf en is nu een wereldleider in de industrie voor in-vitrodiagnostiek. Zij investeert in onderzoek en innovatie om nieuwe en beter presterende reagentia, systemen en oplossingen voor hemostase en trombose te ontwikkelen. Met meer dan 70 jaar ervar6ing is zij een wereldwijde referentie in hemostase en een 1e klas partner voor biomedische laboratoria. Deze werkgever heeft bijna 2.600 fte in dienst en is vertegenwoordigd in meer dan 110 landen via haar filialen en een uitgebreid distributienetwerk. De diversiteit van mannen en vrouwen, beroepen en knowhow is wat haar in staat stelt om het breedste assortiment reagentia- en hemostase-instrumenten over de hele wereld te ontwikkelen, produceren en verkopen met behulp van de meest geavanceerde technologieën. Klanttevredenheid is een belangrijke waarde en iedereen bij deze werkgever is zich ervan bewust dat er een patiënt achter hun acties zit.

 

Nederlandse entiteit

De BNL entiteit werd in 2011 opgericht en biedt ondersteuning aan klanten in Nederland en Vlaanderen. Dit team bestaat uit 19 fte en het kantoor is gevestigd te Leiden. Buitendienstpersoneel werkt voornamelijk vanuit huis.

 

Opdrachtgever biedt:

  • Marktconform salaris, afhankelijk van kennis en ervaring
  • Vakantiegeld en 13e maand
  • 27 vakantiedagen per jaar
  • Laptop en mobiele telefoon van de zaak
  • Mooi, ruim kantoor met gezellige collega’s

Interesse?

Ben je na het doornemen hiervan enthousiast geraakt en voldoe je aan het bovenstaande profiel? Stuur dan per omgaande je actuele CV en persoonlijke motivatie naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl Voor meer informatie bel je naar Dirk Rozemeyer, bereikbaar op nummer 06-52636489.