Director/Manager Bedrijfsvoering, Ede, 32-40 uur p/w (hybride)

Deze opdrachtgever wil ook in de toekomst hét kennisplatform van Nederland zijn op het gebied van infrastructuur, openbare ruimte, verkeer en vervoer, aanbesteden en contracteren. Dagelijks hebben zij vele professionals aan het werk die direct toepasbare kennis ontwikkelen, de kennis die zij ontwikkelen op de juiste manier bij hun gebruikers krijgen én hen ondersteunen bij de toepassing hiervan. Intern wordt hun organisatie ondersteund door het Bedrijfsbureau.

Binnen het Bedrijfsbureau zijn alle aspecten van bedrijfsvoering voor deze opdrachtgever belegd. Hiermee wordt naast (financiële) vastlegging ook een bijdrage aan het vakkundig besturen van de organisatie geleverd in de context van de maatschappelijke opgave waaraan deze opdrachtgever staat. Bij hen werken zeer zelfstandige professionals die, om succesvol te kunnen zijn, een hoge mate van vrijheid hebben om hun werkzaamheden zelfstandig in te vullen. Vanuit bedrijfsvoering vraagt dit om een insteek die gebaseerd is op verbinden en kennis en begrip hebben voor de dynamiek van de sector waarbinnen zij werkzaam is. Het Bedrijfsbureau heeft de afgelopen jaren een enorme professionaliseringsslag gemaakt. Om dit proces verder op te pakken zijn zij op zoek naar een Manager Bedrijfsbureau die enerzijds financieel erg goed onderlegd is en anderzijds iemand die over bewezen leidinggevende vaardigheden beschikt.

 

Wat ga je doen?
Als Manager Bedrijfsbureau geef je leiding aan ca. 20 collega’s met diverse profielen, ervaring en expertises werkzaam binnen het aandachtsgebied finance, control, afdrachtenadministratie, cursusadministratie, klantenservice en secretariaat. De professionals zijn gewend zelfstandig te werken en hebben voornamelijk behoefte hebben aan faciliterend leiderschap. Daarnaast ben je lid van het MT. Jouw verantwoordelijkheden kunnen we verdelen over drie pijlers:

People Management

  • Je stuurt de diverse disciplines aan en draagt zorg dat medewerkers hun werk goed kunnen doen.
  • Je hebt aandacht voor talentmanagement, faciliteren van ontwikkeling van medewerkers.
  • Je draagt zorg voor verbinding van het Bedrijfsbureau met de rest van de organisatie.

Administratieve organisatie

  • Je bewaakt en verbetert administratieve processen.
  • Je draagt bij aan de invoering en doorontwikkeling van financiële en management informatiesystemen.

Strategie en beleid

  • Als lid van het MT draag je bij aan het ontwikkelen en realiseren van strategisch beleid.
  • Je adviseert over het financiële beleid en bijbehorende administratieve processen.
  • Je bewaakt bij besluitvorming van directie/MT dat dit conform wet- en regelgeving gebeurt.

 

Wat verwachten we van jou?
Voor deze functie zijn wij voor hen op zoek naar een bedrijfskundige manager met hart voor de mens. Daarbij neem je het volgende mee:

  • Minimaal 5 jaar ervaring als Hoofd/Manager Bedrijfsvoering/Financieel Manager in publieke en private sector.
  • Ervaring met faciliterend en coachend leiderschap.
  • Kennis van en ervaring met fiscaliteit en BTW.
  • Het vermogen om overzicht te houden, samenhang te zien en de verbinding op te zoeken.
  • Een analytische blik en pragmatische aanpak.

Een assessment maakt onderdeel uit van de procedure. 

Wat biedt deze opdrachtgever jou?
Zij is een niet hiërarchische organisatie die de kennis en kwaliteiten van haar medewerkers centraal stelt. Zij werken vanuit hun kantoorpand in Ede, midden in de bossen. Daarnaast hebben zij een tweede kantoor vlakbij station Utrecht Centraal. Zij zijn voorstander van hybride werken. Door hun medewerkers de mogelijkheid te bieden om zowel thuis als op kantoor te kunnen werken hopen zij bij te dragen aan een prettige werkplek voor iedereen, een fijne privé-werk balans én een duurzamere samenleving. 

Zet jij jouw talent in binnen deze opdrachtgever? Dan belonen zij dit graag met goede arbeidsvoorwaarden volgens onze eigen CAO. Een greep uit hun voorwaarden:

  • fulltime functie, met de mogelijkheid om parttime te werken (32-40 uur);
  • salaris tussen de € 5.204 en € 8.096 bruto per maand op basis van 40 uur;
  • 25 vakantiedagen + 12 adv-dagen (op basis van 40 uur);
  • een persoonlijk benefit budget bestaande uit 6 (van de 12) adv-dagen, eindejaarsuitkering van 6,25% en vakantiegeld van 8%;
  • premievrije pensioenopbouw;
  • maandelijkse zorgkostenvergoeding;
  • thuiswerkvergoeding én eenmalige werkplekvergoeding van € 500,-.

 

Over opdrachtgever
Deze opdrachtgever is hét kennisplatform en daarnaast dé drijvende kracht achter een duurzame inrichting van de fysieke leefomgeving in Nederland. Ze ontwikkelen en verrijken collectieve kennis over infrastructuur en mobiliteit. Als kennisplatform bieden ze praktische oplossingen en bevorderen ze de directe toepasbaarheid van deze kennis voor én met de sector.

Werken aan praktische oplossingen, is voor hen vanzelfsprekend. Bij hen werken met ruim 120 professionals samen met de GWW- en mobiliteitssector aan een veilige, duurzame en optimale leefomgeving voor huidige en toekomstige generaties.

 

Iets voor jou of iemand in je netwerk?

Voldoe je aan het profiel en ben je op korte termijn beschikbaar voor deze Manager Bedrijfsvoering functie voor 32-40 uur p/w? Stuur dan graag per omgaande je actuele CV én persoonlijke motivatie naar dirk.rozemeyer@servicingyou.nl

Voor meer informatie bel je naar Dirk Rozemeyer op 06-52636489.