Customer Journey Expert, Rotterdam, 32-40 uur p/w

Wil jij als Senior Customer Journey/Klantreis Specialist mede verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van onze klantstrategie? Kruip jij net zo makkelijk in de huid van een consument als in die van een zakelijke klant? Heb je ervaring met het maken van klantreizen en weet je de belangrijkste momenten in de klantreis te achterhalen? Voor onze afdeling Marketing zijn wij op zoek naar een interim Senior Customer Journey/Klantreis Expert die weet wat het betekent om de klant centraal te stellen. Standplaats is Rotterdam (pal tegenover NS station Rotterdam-Blaak). Duur van de opdracht is van 21 september t/m 24 december 2020 met de optie tot verlening voor 4 maanden. Voorkeur voor fulltime, maar 32 uur is bespreekbaar.

 

Wat ga je doen?

Voor de implementatie van de klantstrategie gebruiken we klantreizen als de methode waarmee we klantprocessen optimaliseren. Je stelt klantreizen voor deze processen op en brengt verbeteracties in kaart om een optimale klantreis te realiseren. Voor het opstellen van de klantreizen neem je zelfstandig interviews af met klanten en medewerkers, voer je kwantitatief onderzoek uit en organiseer je workshops. Dit doe je aan de hand van vaste formats. De klantgroepen zijn divers, van consumenten tot gemeenten en marktpartijen. De betrokken doelgroepen breng je in kaart d.m.v. klantprofielen (persona’s).

 

Verantwoordelijk voor:

  • Opstellen van klantreizen
  • Uitvoeren van interviews
  • Organiseren van workshops met business vertegenwoordigers
  • Het bewaken van de implementatie van de verbeterinitiatieven

 

Jouw sterke punten. Worden wij blij van.

Je bent resultaatgericht, vakinhoudelijk gedreven en wilt je daarin voortdurend verbeteren. Je hebt ervaring met denken vanuit de klant en het opstellen van klantreizen. Je bent enthousiast, creatief en communicatief vaardig. Bij voorkeur heb je ervaring in de wereld van Netbeheer.

 

Verder breng je het volgende mee:

  • Je hebt een afgeronde opleiding marketing/communicatie of vergelijkbaar op HBO/WO niveau;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend;
  • Je bent een bevlogen en proactieve professional met hoge executiekracht;
  • Je bent klantgericht en beschikt over sterk ontwikkelde communicatieve vaardigheden, organisatie sensitiviteit en je bent resultaatgericht;
  • Je voelt je thuis in een complexe omgeving en kan hierin op verschillende niveaus adequaat acteren;
  • Je bent sterk in organiseren en plannen, een echte teamspeler en je neemt verantwoordelijkheid;
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring met klantreizen en 5 jaar ervaring in grote dienstverlenende organisaties.

 

Waar ga je werken?

Met meer dan 4.000 collega’s maak je werk van een leefwereld vol nieuwe energie. Met elkaar zorgen we voor een energiesysteem dat betrouwbaar en betaalbaar is én blijft. We zijn bevlogen, we verbinden en we willen vooruit.

 

Vereisten voor de opdracht (die we graag in je persoonlijke motivatie naar voren zien komen indien van toepassing) zijn:

Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met:

  • Opstellen van klantreizen
  • Uitvoeren van interviews
  • Organiseren van workshops met business vertegenwoordigers
  • Het bewaken van de implementatie van de verbeterinitiatieven
  • Kandidaat heeft minimaal 2 jaar relevante werkervaring met klantreizen en 5 jaar ervaring in grote dienstverlenende organisaties.
  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare afgeronde HBO opleiding welke aansluit op het gevraagde profiel.

 

Referenties benodigd

Je CV is voorzien van min. 2 referenties (naam, functie en contactgegevens referent ingesloten).

 

Iets voor jou of iemand in je netwerk?

Heb jij na het doornemen van bovenstaand profiel interesse in deze interim opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen en wensen dan zie ik graag per omgaande je actuele CV en motivatie tegemoet op dirk.rozemeyer@servicingyou.nl Voor meer informatie bel je naar Dirk Rozemeyer, 06-52636489.

 De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 7 september tussen 14:00 en 15:00 of 8 september van 14:00 tot 16:00; gelieve deze tijdstippen vrij te houden in je agenda aangezien verschuiven geen mogelijkheid is.